• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

نمایش محصولات جدید زامیاد و سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تبریز

  • کد خبر : 72176
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
نمایش محصولات جدید زامیاد و سایپادیزل در نمایشگاه خودرو تبریز

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، محسن مرتضوی، مدیرعامل زامیاد گفت: خوشبختانه شرکت زامیاد در سال جاری، سال خوب و پر رونقی داشته به نحوی که فروش محصولات این شرکت ۸۰ درصد افزایش داشته شده است.

او افزود: در این شرکت محصولات جدیدی چون زاگرس، کارون و پادراپلاس لانگ با قیمت های رقابتی و تنوع مناسب به منظور عرضه در جامعه هدف که متقاضی خودروهای تجاری هستند تولید شده و امیدواریم سال آینده با محصولات جدید و تیراژ بالاتر شرایط بهتری برای خدمت به مردم عزیز داشته باشیم.

مرتضوی تاکید کرد: حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو استان آذربایجان غربی به واسطه همجواری با چندین استان اقتصادی کشور که نیاز به خودروهای تجاری دارند، بسیار پر اهمیت است چرا که محصولات جدید زامیاد در رده پیکاپ و کامیونت می تواند مشکلات بسیاری را برطرف کند.

او افزود: خودرو پادرا پلاس لانگ جایگزین مناسبی برای خودروهای کمتر از ۴ تن و حتی کامیونت های ۱۸ تن است چراکه هم از نظر قیمتی، مقرون به صرفه است و توان حجم بار بالایی دارد و نیازهای شهری و بین شهری را به راحتی تامین می کند.

مدیرعامل زامیاد تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز شرکت‌های زامیاد، سایپا دیزل، ایران کاوه سایپا و خدمات فنی رنا با هدف معرفی محصولات جدید تجاری، تعامل و گسترش همکاری با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، حضور می‌یابند.

او افزود: شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و وانت پادرا پلاس با کاربری آتش‌نشانی توانایی‌های خود را در معرض دید بازدکنندگان و فعالان این حوزه قرار خواهد داد.

مرتضوی گفت: در این نمایشگاه همچنین شرکت سایپادیزل جدیدترین محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری سنگین، نیمه‌سنگین و بخش حمل‌و‌نقل عمومی، شامل: نسل جدید کامیون کشنده آرتا KX520، کامیون باری KR285، کامیونت فوتون M4، اتوبوس برقی و برای اولین بار کامیون کِشنده KL465  را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

او با بیان اینکه در بخش کاربری‌سازی تخصصی خودروهای تجاری نیز شرکت ایران‌کاوه‌سایپا حضور خواهد داشت افزود: این شرکت با عرضه محصولات وانت پادرا پلاس و تریلر با کاربری کمپرسی و شرکت خدمات فنی رنا به عنوان تامین کننده قطعات و ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در این نمایشگاه حاضر خواهند بود.

گفتنی است، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز از ۱۳ الی ۱۶ دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می‌شود و تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر  هزار و ۴۵۶ مترمربع در سالن پروین اعتصامی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهند بود.

http://tejaratava.ir/?p=72176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.