• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

نمایشگاه پتروفن افتتاح شد

  • کد خبر : 70858
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
نمایشگاه پتروفن افتتاح شد
نمایشگاه پتروفن ١٤٠١ با حضور دكتر دهقاني فيروزآبادي معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنيان رئیس‌جمهور، دكتر علي عسكري مدیرعامل شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شريعتي نياسر سخنگوي كميسيون انرژي مجلس شورای اسلامی، اساتيد دانشگاه، مديران و پژوهشگران صنعت پتروشيمي و …، افتتاح شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه همایش پتروفن، نمایشگاه پتروفن به صورت رسمی گشایش یافت.
بعد از افتتاح این نمایشگاه، دکتر علی عسکری به همراه شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس و همچنین مهندس حسن نشان‌زاده معاون برنامه‌ریزی و کسب و کار شرکت و دکتر رشید قانعی دستیار مدیرعامل هلدینگ در توسعه صنایع دانش بنیان و پایین دستی پتروشیمی و مدیرعامل پترول به بازدید از این نمایشگاه پرداختند.
در این بازدید که در حدود دو ساعت به طول انجامید، شرکت‌های تابعه در غرفه‌های مجزا با حضور مدیران عامل و مدیران پژوهش و فناوری شرکت‌ها به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه فناوری پرداختند.
همچنین شرکت‌های تابعه هلدینگ همچنین به بیان برنامه‌های آینده و چالش‌ها و مشکلات موجود در حوزه قانونگذاری پرداختند.
همچنین مدیران عامل علاوه بر ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت‌های متبوع خود به بیان برخی از چالش‌های اساسی و قانونی پیرامون صنعت آروماتیک کشور پرداختند.
دکتر علی عسکری در این بازدیدها بر ضرورت گزارش دهی مداوم شرکت‌ها از آخرین دستاوردهای فناورانه و میزان پیشرفت پروژه‌های این حوزه تأکید کرد و خواستار جدیت شرکت‌ها در تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و با هدف رفع کامل نیازهای کشور و با چشم انداز بازارهای صادراتی شد.
کاهش مصرف انرژی‏، اهمیت دادن به ایده‌های نوآورانه کارکنان شرکت‌ها، رفع گلوگاه‌های تولید و افزایش توان و کیفیت تولید با استفاده از دانش و توان شرکت‌های دانش بنیان و افزایش بهره‌وری از دیگر مواردی بود که مورد تاکید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس قرار گرفت.
شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس نیز با تقدیر از اقدامات انجام شده نوآورانه در این شرکت‌ها، خواستار ارائه گزارشی دقیق و تفصیلی از اقدامات انجام شده به کمیسیون انرژی شد.
وی همچنین برای پیگیری رفع برخی مشکلات و خلاءهای قانونی پیش روی شرکت‌ها در حوزه تولید و توسعه، قول مساعد داد.
گفتنی است این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۲۹ آذر در “سالن همایش‌های بین‌المللی کوشک وزارت نفت” برپاست و شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های تابعه،به گفت‌وگو و رایزنی برای رفع نیازهای فناورانه بزرگترین گروه پتروشیمی کشور می‌پردازند.

http://tejaratava.ir/?p=70858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.