• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

نمایشگاه فرصتی برای اطلاع یابی ذینفعان از آخرین پیشرفت های صنعت قطعه سازی است

  • کد خبر : 67163
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
نمایشگاه فرصتی برای اطلاع یابی ذینفعان از آخرین پیشرفت های صنعت قطعه سازی است

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو گفت : نمایشگاه فرصتی مناسب برای اطلاع یابی ذینفعان از آخرین فعالیت ها و پیشرفت های صنعت قطعه سازی به صورت متمرکز و تجمیعی است .

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز، علی نبوی در بازدید از  هفدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، گفت: گستردگی تاثیر  صنعت خودرو  قابل توجه است و در صنعت قطعه سازی در برخی موارد به سطوح رقابتی مناسبی در عرصه بین المللی رسیده ایم و طبق گزارش هایی که از بخش خصوصی داریم بعضی از تولیدکنندگان در کنار بازار داخلی صادرات قطعه نیز انجام می دهند.

رئیس ایدرو تصریح کرد: طرح های تحول و توسعه ای در حوزه محصولات و قطعات جدید که در گروه سایپا در حال پیگیری و انجام  است ، محوریت افزایش کیفیت و رقابت پذیری را دنبال می کند که به حضور پررنگ تر و موفق تر این خودروسازی در آینده کمک خواهد کرد .

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی (متشکل از ۴۵ شرکت دانش‌بنیان، بیش از ۵۰۰ تولیدکننده داخلی و ۵۵ شرکت خارجی) از ۱۱ کشور چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه، هلند، امارات، هند، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی در متراژی به وسعت بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در حال برگزاری است .

این نمایشگاه که از ۹ آبان آغاز به کار کرده تا فردا  ۱۲ آبان ماه دایر است .

http://tejaratava.ir/?p=67163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.