• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
تقدسی نژاد خبر داد

نمایشگاه صنعت در شهرآفتاب برگزار می شود

  • کد خبر : 58617
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
نمایشگاه صنعت در شهرآفتاب برگزار می شود
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: دومین نمایشگاه بین المللی صنعت مورخ 4 الی 7 مرداد در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، عباس تقدسی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار داشت: دومین نمایشگاه بین المللی صنعت، با حضور ۱۴۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان و همچنین شرکت های بازرگانی و نمایندگی محصولات کشورهای اروپایی و آسیای شرقی، آلمان، انگلستان، سوئد، ایتالیا، اسپانیا، چک، فرانسه، ژاپن، کره حنوبی، مالزی، چین و ترکیه در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از ۴ مرداد ماه آغاز به کار می کند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه دعوت و استقبال خوبی از سوی مقامات دولتی و کشوری برای این نمایشگاه صورت گرفته است، گفت: این نمایشگاه نسبت به دوره قبل، تقریباً دارای رشد ۱۰۰ درصدی است و در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متر برگزار می شود.
وی افزود: نمایشگاه صنعت در شاخه های ابزار آلات صنعتی، انواع ماشین آلات صنعتی، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق صنایع کارگاهی، تجهیزات خطوط تولید لیزر و حکاکی، تراشکاری و قالبسازی و انواع ماشین الات خمکاری و فرم دهی فلزات فعال است.

تقدسی نژاد گفت:این نمایشگاه با هدف توجه به ظرفیت صنعتی کشور به عنوان یکی از ظرفیتهای صادراتی برگزار می‌شود و از تمامی صنعتگران و علاقه مندان به این حوزه دعوت به عمل می آید تا از ۴ الی ۷ مردادماه و از ساعت ۱۰ الی ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

http://tejaratava.ir/?p=58617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.