• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نمایشگاه ساخت و ساز و فناوری های ساختمان در شهرآفتاب برگزار می شود

  • کد خبر : 69351
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
نمایشگاه ساخت و ساز و فناوری های ساختمان در شهرآفتاب برگزار می شود
اولین دوره نمایشگاه تکنولوژی و تجهیزات ساخت و ساز و فناوری های ساختمان (معماری، ماشین آلات و متریال های نوین ساختمان) در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی ستاد برگزاری نمایشگاه تکنولوژی و تجهیزات ساخت و ساز و فناوری های ساختمان (Tehran Build)، این رویداد  در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در این رویداد نمایشگاهی بناست با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات صنعت ساختمان ،محصولات و نوآوری‌های جدید در بخش ساخت و ساز ،سبک سازی ،صنعتی سازی ، تاسیسات ،مقاوم سازی ،هوشمندسازی ،صرفه جویی در انرژی، تصفیه هوا و سیستم های مختلف موثر بر بهره وری صنعت ساختمان توسط معتبرترین شرکت های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شود. .
با توجه به آمارهای ارائه شده توسط مرکز آمار ایران، صنعت ساخت و ساز به عنوان یکی از پربازده‌ترین صنایع کشور است که درآمدهای آن به طیف وسیعی از صنایع مختلف بازگشت دارد،نمایشگاه تهران بیلد (Tehran Build)  به عنوان یکی از بخش‌های جامعه بزرگ حرفه‌ای این صنعت می‌تواند فرصتی برای بررسی بازار سطحی و سناریوهای آینده برای کسب و کارها،شرکت های عمرانی ،بازرگانان و صاحبان صنایع مرتبط از این بازار بزرگ باشد.

http://tejaratava.ir/?p=69351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.