• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

نمایشگاه بیست و ششم نفت، گاز و پتروشیمی، فرصتی ویژه برای ارتباط فجر انرژی با تولیدکنندگان داخلی

  • کد خبر : 53346
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
نمایشگاه بیست و ششم نفت، گاز و پتروشیمی، فرصتی ویژه برای ارتباط فجر انرژی با تولیدکنندگان داخلی
مذاکره و گفتگوهای فشرده با تولیدکنندگان و تامین کنندگان ایرانی تا حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فجر انرژی در غرفه سازندگان و اعزام کارشناسان فجر برای بررسی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان، جزو برنامه‌های امسال شرکت فجر انرژی خلیج فارس در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس، یکی از ویژگی‌های تامین کالا و خدمات در شرکت فجر، روش ابتکاری استعلام سیستمی و فراگیر است. این روش که با نام  «سامانه مدیریت ارتباط با تامین کنندگان»  شناخته شده است؛ در طول چند سال فعالیت خود (مرحله اول از سال ۹۳ و مرحله دوم از سال ۹۸) تحسین تامین کنندگان  را از نظر شفاف سازی، سرعت عمل و حداقل کردن دخالت افراد در فرایند خرید به دنبال داشته است.
در فرصت نمایشگاه بیست و ششم نفت و گاز در نمایشگاه بین المللی تهران، فرصت تشکیل جلسه حضوری و گفتگو با تامین کنندگان و پرسش و پاسخ آن‌ها فراهم شد و کارشناسان فجر از این فرصت و گفتگوهای تنگاتنگ برای افزایش شفاف‌سازی و ارتباط موثرتر و فراگیرتر بهره بردند.
در نمایشگاه بین المللی که پس از فروکش کردن بیماری ویروسی ناشی از کووید ۱۹ با استقبال فراوان شرکت‌های داخلی روبرو بود؛ مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره، با حضور در غرفه‌های متعددی از سازندگان داخلی برای افزایش همکاری‌ها شروع به رایزنی کردند. در این دیدارها، ضمن اشاره به ادامه  حمایت‌های  فجر از شرکتهای تولید کننده دانش بنیان داخلی، بر لزوم افزایش کیفیت قطعات و دستگاههای ساخته شده و همچنین رفع موانع احتمالی زنجیزه تامین تجهیزات فجر انرژی تاکید شد.
همچنین با هدف ادامه همکاری‌ها پس از زمان برگزاری نمایشگاه، بر برگزاری جلسات و ملاقات‌های کاری تاکید شد.
گفتنی است، به منظور افزایش سطح همکاری‌ها و کشف استعدادهای نو در شرکت‌های سازنده داخلی، گروهی از کارشناسان و مهندسین شرکت فجر به نمایشگاه اعزام شده و موفق به گفتگو و کشف فرصتهای تجاری جدید برای کمک به زنجیره تامین شدند.

http://tejaratava.ir/?p=53346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.