• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین:

نقش بانک ها با ورود بازیگران جدید به صنعت پرداخت برجسته می شود

  • کد خبر : 73578
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
نقش بانک ها با ورود بازیگران جدید به صنعت پرداخت برجسته می شود
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در صنعت پرداخت گفت: بانک ها در زیر ساخت ها خوب عمل کرده اند و در بخش پلتفرم ها اقدامات بیشتری باید صورت گیرد.

🔹اینالوئی با اشاره به اینکه اکوسیستم دیجیتال، وظیفه ایجاد پلتفرم را دارد افزود: با نگاهی که رگولاتور به منافع ملی و چشم انداز توسعه ای در آینده دارد، اگر به پلتفرم ها توجه نکند با مشکل مواجه خواهیم شد، چرا که آینده دیجیتال به سمت توزیع شدگی است.

🔹معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به وضعیت شبکه پرداخت بیان کرد: نظام پرداخت در سطح زیرساخت خوب عمل کرده است و در بخش پلتفرم اقدامات فراوانی باید صورت پذیرد.

🔹همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش، نشست تخصصی “پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت” با حضور فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطاعات بانک ایران زمین، سیدکاظم دهقان مدیرعامل و فرهاد فائز معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک، شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و صادق فرامرزی سرپرست دبیرخانه سازمان نصر کشور، برگزار شد.

🔹قالب این نشست در محورهای «تعادل بین رگولاتوری شبکه پرداخت و حمایت از فعالان این حوزه»، «زمین بازی شرکت‌‎های پرداخت و بانک‌ها در عرصه پرداخت کشور» و «فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی صنعت پرداخت» پارادایم‌های صنعت پرداخت الکترونیک مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
@izbank

http://tejaratava.ir/?p=73578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.