• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

نشست هم اندیشی مسائل کارگری و بازنشستگی استان یزد برگزار شد

  • کد خبر : 47461
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
نشست هم اندیشی مسائل کارگری و بازنشستگی استان یزد برگزار شد
نشست مسائل کارگری و بازنشستگی استان با حضور دکتر مهران فاطمی استاندار، محمدعلی میرزایی مدیر کل تامین اجتماعی استان، مسئولین و رؤسای تشکلهای کارگری و بازنشستگی و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه کارگری در محل خانه کارگر استان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرزایی مدیر کل تامین اجتماعی یزد با بیان دو مورد از مسائل شاخص مطرح شده در حوزه تامین اجتماعی از جمله ضرورت پیگیری و اجرای آراء قطعی صادره در مراجع قضائی و دیوان عدالت اداری و همچنین صدور احکام بازنشستگی تا پایان سال مواردی را مطرح نمود که باعث اقناع و قول همکاری استاندار یزد شد.

این نشست که توسط خانه کارگر استان یزد و در راستای تعامل و هم اندیشی دستگاههای اجرائی مرتبط با حوزه کارگری و بازنشستگی تشکیل شد، دکتر فاطمی عالی ترین مقام اجرائی استان نیز حضور داشت .

دکتر فاطمی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع تشکلهای کارگری و تبیین مقام کارگر دستورات لازم در رابطه با هریک از دستگاههای اجرائی را مطرح نمود و خواستار پاسخ آنان شد.

در ابتدای نشست هریک از تشکلها و مجامع کارگری از جمله خانه کارگر استان، شوراهای اسلامی کار استان، کانون کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان و شهرستان یزد نسبت به بیان مسائل و مشکلات خود اقدام نمودند که مورد توجه استاندار قرار گرفت .

گفتنی است در این نشست، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی،مدیر مرکز بهداشت و مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=47461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.