• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

نشست هم اندیشی تامین کنندگان بوکسیت بخش خصوصی با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران

  • کد خبر : 83329
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
نشست هم اندیشی تامین کنندگان بوکسیت بخش خصوصی با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران
نشست هم اندیشی تامین کنندگان بوکسیت بخش خصوصی با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران نشست هم اندیشی و رفع مشکلات و تسهیل فرایند ارتباطات تامین کنندگان بوکسیت بخش خصوصی با مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آلومینای ایران در روز چهارشنبه مورخ ۶ اردیبهشت ماه برگزار گردید.
در این نشست که با حضور تعدادی از تامین کنندگان بخش خصوصی بوکسیت برگزار شد، مهندس پیرحسینلو ضمن عرض خیرمقدم و خوشامدگویی نسبت به تشریح سیاست ها و اهداف مربوط در بخش تامین مواد اولیه از سوی معدنکاران بخش خصوصی طرف قرارداد با شرکت آلومینای ایران پرداختند.
وی یکی از اهداف مهم مشارکت با بخش خصوصی را فعال نمودن معادن کوچک و اشتغال و آبادانی در مناطق کم برخوردار عنوان نمودند که در این خصوص راهکار کمک های فنی و تخصصی در بخش اکتشاف را به معدنکاران بخش خصوصی پیشنهاد نمودند. ارائه خدمات فنی و مهندسی و آنالیز رایگان نمونه ها به بخش خصوصی یکی از این خدمات می باشد .
ایشان در ادامه عنوان نمودند از آنجایی که طریقه آنالیز گیری مواد اولیه از طریق اخذ آنالیز در معدن مبدا صورت می گیرد به همین دلیل این شرکت همیشه آمادگی بازدید و نمونه گیری از معادن بخش خصوصی را دارد.
همچنین ایشان بیان نمودند در بحث زیرساخت معادن بخش خصوصی ،شرکت آلومینای ایران از طریق واحد زیرساخت های ایمیدرو آمادگی دارد تا نسبت به توسعه زیرساخت های معادن از قبیل برق، آب، جاده سازی و… اقدامات لازم را برای معدن کاران بخش خصوصی به عمل آورد. مدیرعامل شرکت آلومینای ایران بیان داشتند از تمام معادن بوکسیت در سرتاسر ایران برای مشارکت و همکاری دعوت به عمل می آید و در این راستا با سازمان صمت استان ها مکاتبه لازم انجام شده است. همچنین در خصوص ارتباط معادن بخش خصوصی با نهادهای حاکمیتی بیان شد، شرکت آلومینای ایران آمادگی دارد تا نسبت به رفع مشکلات فی مابین معادن بخش خصوصی طرف قرارداد با نهادهای حاکمیتی اقدام لازم را به عمل آورد.
ایشان در ادامه عنوان نمودند اکنون بخش خصوصی ۱۰ درصد نیاز بوکسیت مجتمع را تأمین می نماید و مابقی آن از معادن خود مجتمع برداشت میشود. خرید بوکسیت بخش خصوصی از چند سال گذشته در حال انجام است و اکنون شرکت آلومینا با تعداد ۱۲ شرکت در استانهای مختلف جهت تأمین بوکسیت مورد نیاز خود طرف قرارداد می باشد.
شرکت آلومینای ایران در شهرستان جاجرم یک واحد تولیدی منحصر به فرد و تنها تولید کننده پودر آلومینا در خاورمیانه است که محصول نهایی آن به عنوان ماده اولیه ۴ واحد تولیدی از جمله ایرالکو، المهدی، سالکو و نیز تولید شمش در جاجرم  به مصرف می‌رسد. میزان مصرف بوکسیت به عنوان ماده اولیه معدنی این مجتمع یک میلیون تن در سال میباشد.

http://tejaratava.ir/?p=83329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.