• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

نشست مجازی روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان با رابطین سراسر کشور

  • کد خبر : 62505
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
نشست مجازی روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان با رابطین سراسر کشور
نشست مجازی روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان در خصوص دستورالعمل جدید نحوه ثبت و پرداخت تسهیلات در صندوق قرض الحسنه شاهد با رابطین سراسر کشور برگزار شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، اولین نشست مجازی روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان در خصوص دستورالعمل جدید نحوه ثبت و پرداخت تسهیلات در صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی و امیررضا هنرآوازی رییس اداره امور مشتریان و بانکداران اجرایی (رابطین) سراسر کشور برگزار شد.
در ابتدای این نشست میلاد ربیع زاده رییس اداره روابط عمومی ضمن تبریک هفته دولت به ارائه نکاتی در حوزه اطلاع رسانی و تعامل بانکداران اجرایی با صندوق قرض الحسنه شاهد پرداخت.
ربیع زاده با اشاره به سایت رسمی صندوق و اطلاعات موجود در آن، گفت: خوشبختانه سایت صندوق در واقع یک پورتال جامع و کامل است که تمامی اطلاعات مورد نیاز، اخبار و خدمات قابل ارائه در آن بصورت لحظه ای بروز می شود تا مخاطبان برون و درون سازمان بتوانند از آنها بهره برداری شایسته کنند.
رییس اداره روابط عمومی اظهار کرد: دکتر اسلام کریمی به عنوان مدیرعامل مجموعه همواره با تاکید بر شفافیت در عملکرد و ارائه گزارش بی کم و کاست، حامی و پشتیبان اصلی حوزه اطلاع رسانی بوده و همین امر موجب شده است بتوانیم اقداماتی خوبی را در این حوزه به ثمر بنشانیم.
وی با تقدیر از زحمات بانکداران اجرایی(رابطین) صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور، گفت: شما بانکداران اجرایی به عنوان نفرات خط مقدم ارائه خدمت به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر، نقش مهم و موثری در ارائه هر چه بهتر این خدمات به عزیزترین های ملت ایران دارید به همین دلیل همواره مورد توجه  اعضای محترم هیئت مدیره، مدیریت محترم عامل، مدیران و کارکنان ستادی و مناطق بوده و هستید.
میلاد ربیع زاده در پایان از رابطین خواست بصورت مستمر تعامل خود را با صندوق در بخش اطلاع رسانی حفظ نموده تا بتوانند در کمترین زمان و به بهترین نحوه اطلاعات لازم را در اختیار اعضاء قرار داده و ارائه خدمت نمایند.
در ادامه امیررضا هنرآوازی رییس اداره امور مشتریان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر از زحمات بانکداران اجرایی(رابطین) صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور، به ارائه نکاتی درخصوص دستورالعمل جدید نحوه ثبت و پرداخت تسهیلات پرداخت.
رییس اداره امور مشتریان با بیان اینکه در ماه های اخیر برخی مسائل باعث شده است پرداخت تسهیلات درخواستی با تاخیر مواجه شود، اهم دلایل تاخیر در پرداخت ها را بیان کرد.
امیررضا هنرآوازی گفت: عدم واریز مابه التفاوت اولین افزایش حقوق اعضاء طی سنوات ۱۳۹۹، ۱۴۰ و ۱۴۰۱ ، افزایش سقف تسهیلات اعطایی از ۳۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال از زمستان سال ۱۴۰۰،  افزایش سقف تسهیلات وام اولی ها از ۲۱۰ میلیون ریال به ۳۵۰ میلیون ریال و التزام صندوق به رعایت مواد ۱۸، ۲۷ و ۲۸ دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر صندوق های قرض الحسنه ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موجب شد  هیئت محترم مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد مصوبه ای مبنی بر توزیع و تخصیص عادلانه منابع در میان متقاضیان بالقوه تسهیلات در شرایط کنونی و ماه های آتی صادر کند که طی آن صندوق ناگزیر شد دوره انتظار ۳ ماه برای اعطای تسهیلات درخواستی توسط اعضای محترم را در نظر بگیرد.
هنر آوازی افزود: به همین دلیل از این پس جز در موارد اضطراری و خاص که آن هم وابسته به داشتن شرایط فرد متقاضی مقرر در مجموعه قوانین و مقررات اعطای تسهیلات صندوق است، امکان پرداخت تسهیلات با تسویه زود هنگام و بدون رعایت دوره انتظار وجود ندارد.
پس از صحبت های روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان، تعدادی از بانکداران اجرایی(رابطین) به بیان سوالات، نظرات و پیشنهادات خود پیرامون دستورالعمل مذکور و همچنین ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به اعضاء پرداختند.
میلاد ربیع زاده و امیررضا هنرآوازی روسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان در پایان با تقدیر اززحمات بانکداران اجرایی(رابطین) به پاس تلاش ها و کوشش شبانه روی ایشان در ارائه خدمت به اعضاء، از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو نیز به پاس حمایت و همراهی آنها در شرایط مختلف از خدمتگزاران خود، اعلام کردند تمامی مجموعه و در رأس آن  دکتر اسلام کریمی به عنوان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بصورت شبانه روزی نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند ضمن برنامه ریزی مناسب جهت تامین منابع لازم، خدمات شایسته ای را به جامعه هدف ارائه دهند تا ان شاالله بتوانیم خادمان خوبی برای خانواده های معظم شهداء و ایثارگران باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=62505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.