• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

نشست صمیمی مدیرعامل با کارکنان و خانواده های صندوق قرض الحسنه شاهد در مشهد مقدس

  • کد خبر : 63395
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
نشست صمیمی مدیرعامل با کارکنان و خانواده های صندوق قرض الحسنه شاهد در مشهد مقدس
نشست صمیمی دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان ستادی، استانی و خانواده‌های ایشان مشهد مقدس برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه  شاهد در اردوی زیارتی، آموزشی مشهد مقدس با کارکنان شاغل در صندوق و خانواده های ایشان دیدار و نشست صمیمانه ای برگزار کرد.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه  شاهد در این نشست با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان ها گفت: ارائه خدمت شایسته به مخاطبان سازمانی در گرو فراهم نمودن شرایط مطلوب برای نیروی انسانی فعال در آن سازمان است.

دکتر کریمی افزود: یکی از اولویت های صندوق قرض الحسنه شاهد فراهم آوردن شرایط مطلوب کاری برای کارکنان است تا بتوانند خادمان شایسته ای برای خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو باشند زیرا مخاطبان ما از عزیزترین های ملت به شمار می روند که جلب رضایت آنها از اوجب واجبات بوده و تکلیف قانونی و شرعی ماست.

ایشان یکی دیگر از محاسن توجه به شرایط شغلی کارکنان را ایجاد فضای رشد و توسعه کمی و کیفی کارکنان و خانواده های ایشان عنوان و اظهار کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته و مدل های موفق کسب و کار، توجه به کارکنان و خانواده های ایشان در بخش های مختلف منجر به ارائه خدمت بهتر و در یافت بازخورد مثبت از سوی مخاطبان خواهد شد.

دکتر اسلام کریمی از زحمات خانواده های کارکنان به ویژه همسران همکاران شاغل در ستاد و مناطق تشکر و از ایشان به پاس حمایت ها و پشتیبانی در ارائه خدمات شایسته به خانواده های گرانقدر شاهد و ایثارگر عضو صندوق قرض الحسنه شاهد  قدردانی کرد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پایان این نشست با فراهم آوردن فضایی صمیمانه شنونده و پاسخگوی سوالات، نظرات و پیشنهادات کارکنان و خانواده های ایشان بود.

http://tejaratava.ir/?p=63395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.