• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3
پژوهشکده بیمه برگزار می‌کند

نشست تخصصی تحلیل لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و جایگاه صنعت بیمه در آن

  • کد خبر : 75040
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
نشست تخصصی تحلیل لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و جایگاه صنعت بیمه در آن

نشست تخصصی تحلیل لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و جایگاه صنعت بیمه در آن، از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌گردد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، نشست دو ساعته «تحلیل لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ و جایگاه صنعت بیمه در آن» با محوریت «مرور سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های کلی تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۲» ، «تبیین ویژگی‌های کلان لایحه بودجه سال ۱۴۰۲» و «بررسی ضوابط و مقررات بودجه‌ای مرتبط با صنعت بیمه» و با سخنرانی دکتر مژگان خانلو رئیس امور پایش تعهدات دولت و تجهیز منابع سازمان برنامه و بودجه کشور؛ دکتر علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ج.ا.ا. و عضو هیات امنای پژوهشکده بیمه؛ و دکتر قربان اسکندری مدیر امور بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در محل پژوهشکده بیمه به نشانی سعادت‌آباد، میدان شهید تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو غربی، پلاک ۴۳ برگزار خواهد شد.
ثبت‌نام و حضور در این رویداد آزاد و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir/ امکان‌پذیر است.
لازم به ذکر است، کلیه علاقه‌مندان جهت مشارکت حضوری و مجازی در این رویداد ملزم به ثبت‌نام در سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه می‌باشند.

http://tejaratava.ir/?p=75040

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.