• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نشاط معنوی، ثمره انس با قرآن است

  • کد خبر : 72544
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
نشاط معنوی، ثمره انس با قرآن است

اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآنی بانک مسکن برگزار شد.

مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان بانک مسکن با حضور علی عسکری سرپرست بانک، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات مدیره، مرتضی صالحی معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه و جمعی از مدیران بانک در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، سرپرست بانک مسکن در این مراسم با بیان اینکه نشاط معنوی ثمره حضور در جلسات و نشست‌های قرآنی است گفت: آرامش در چهره تک تک شما قرآن دوستان و قرآن‌پژوهان مشهود است که قطعاً از ثمرات انس با معجزه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام است.
عسکری در این مراسم اظهار داشت: باید با فرهنگ‌سازی و عمل به آموزه‌های قرآنی، روح معنویت را در انجام فعالیت‌های بانک جاری و با تلاوت قرآن زمینه را برای عمل به دستورات آن در محیط کار فراهم سازیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: جایگاه همه شهدا نزد خداوند رفیع است؛ اما برخی از شهیدان به لحاظ ویژگی‌های شخصیتی، نوع و زمان شهادت از نگاه خاص و جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند برخوردارند.
عسکری ادامه داد: این شهدا نه برای کشور که برای جهانیان الگو هستند و چنانچه تاریخ بارها نشان داده است، روح بلند این عزیزان اگر نه در زمان خود که بعدها دنیا را متأثر کرده و آزادمردان جهان این موضوع را درک خواهند کرد.
سرپرست بانک مسکن در ادامه با اشاره به اهمیت اتکال به خداوند در زندگی گفت: انس بیشتر با قرآن می‌تواند مسلمانان را در مواجه با شرایط اقتصادی یاری دهد تا با ایستادگی و مقاومت در برابر مشکلاتی که امروز با آن روبرو هستیم به سلامت بگذریم.
مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان بانک مسکن کشور به همت اداره کل روابط عمومی و مدیریت شعب خراسان رضوی به مدت ۲ روز در شهر مشهد مقدس برگزار شد و با معرفی و تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن
http://tejaratava.ir/?p=72544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.