• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

نسخه وب اپلیکیشن سامانیوم عرضه شد

  • کد خبر : 14449
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
نسخه وب اپلیکیشن سامانیوم عرضه شد
باشگاه مشتریان بانک سامان، باهدف توسعه خدمات الکترونیک خود نسخه سازگار با وب، اپلیکیشن سامانیوم را برای کاربران عرضه کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، تیم توسعه باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) اپلیکیشن تحت وب این باشگاه را باهدف بهبود خدمات‌رسانی به کاربران سیستم عامل iOS، عرضه کرد.

بر اساس این گزارش، کاربران تلفن‌های همراه اندرویدی و iOS برای استفاده از نسخه یادشده نیاز به دانلود و نصب برنامه ندارند و می‌توانند با استفاده از مرورگر موبایل خود از خدمات سامانیوم استفاده کنند.

گفتنی است، کاربرانی که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند، با این نسخه جدید، خدمات این باشگاه را در دسترس‌تر و آسان تر دریافت خواهند کرد.

این دسته از کاربران برای دریافت نسخه تحت وب سامانیوم باید از طریق مرورگر سافاری به سایت https://sb24.ir/samanium مراجعه و پس از ورود به صفحه login در پایین صفحه دکمه share را انتخاب و سپس گزینه Add to home screen را لمس کنند تا میانبر سامانیوم به صفحه برنامه‌های تلفن همراهشان اضافه شود.

در همین ارتباط، لازم به ذکر است که شرایط ورود به نسخه وب اپلیکیشن برنامه سامانیوم تغییری نکرده و کاربران با شماره موبایل و رمز خود می‌توانند از این نسخه استفاده کنند.

گفتنی است، کاربران در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانند با مرکز سامان ارتباط به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.

http://tejaratava.ir/?p=14449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.