• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2
شرکت ملی حفاری ایران در اولین روز کار نمایشگاه بین المللی نفت

نخستین گام در همکاری با شرکت های دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ را برداشت

  • کد خبر : 85849
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
نخستین گام در همکاری با شرکت های دانش بنیان در سال ۱۴۰۲ را برداشت
شرکت ملی حفاری ایران با امضای دو قرارداد با شرکت های دانش بنیان در اولین روز کاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نخستین گام در همکاری با شرکت های دانش بنیان در سال 1402 را برداشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، این قراردادها عصر شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) در سالن ۳۵ نمایشگاه بین المللی تهران به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل این شرکت و حمید رضا رفیعی زاده مدیرعامل شرکت آریا ایرانیان و عطا عمیدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری مهراد پارس رسید.

موضوع قرار داد با شرکت دانش بنیان توسعه فناوری مهراد پارس ساخت بار اول ۱۰ مجموعه کامل یونیت جم سیستم به همراه ست کامل قطعات یدکی و طراحی به ارزش ۳۵۶ میلیارد ریال و ساخت تولید اول ۲۰ عدد ابزار حافظه دار اندازه گیری دما و فشار درون چاهی توسط شرکت دانش بنیان آریا ایرانیان به ارزش ۷۱ میلیارد در مدت۲۴ ماه است.

شرکت ملی حفاری ایران از شرکت های پیشگام در ارتباط با بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت راهبردی حفاری با همکاری سازندگان، صنعتگران و دانش بنیان ها است و تا کنون افزون بر ۲۲ هزار قطعه پرمصرف در بخش های عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی را ساخت داخل کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=85849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.