• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

نخستین قوس الکتریکی کوره فولادسازی “فولاد سفیددشت” انجام شد

  • کد خبر : 74708
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
نخستین قوس الکتریکی کوره فولادسازی “فولاد سفیددشت” انجام شد

نخستین قوس الکتریکی در واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تکنولوژی ایرانی انجام شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت با اعلام این خبر گفت: نخستین قوس الکتریکی کوره قوس فولادسازی این شرکت با تکنولوژی، مهندسی، طراحی، تأمین و اجرای متخصصان داخل کشور انجام شد.

محمود ارباب زاده، افزود: شروع کوره قوس واحد فولادسازی در این فاز و فاز دوم راه اندازی واحدهای ریخته گری و سایر بخش های مربوطه می تواند در افزایش سودآوری، تولید محصول، اشتغال زایی، ارزش افزوده محصول تولیدی و ایجاد تنوع محصول نقش بسزایی داشته باشد.

وی گفت: پس از کامل شدن واحد فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد سفیددشت؛ امکان تولید ۸۰۰ هزار تن محصول تختال از ماشین ریخته گری تختال و در آینده امکان تولید بیلت میسر خواهد شد.

ارباب زاده افزود: همچنین حدود یک میلیون تن تختال و بیلت به ظرفیت تولید گروه فولاد مبارکه افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت خاطرنشان کرد: با راه اندازی کامل این بخش حدود ۷۰۰ نفر به طور مستقیم در قالب پیمانکاری در شرکت مشغول به کار می شوند. علاوه بر این به طور غیرمستقیم نیز فرصت های شغلی دیگری ایجاد خواهد شد.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و فولاد مبارکه؛ از سهامداران فولاد سفیددشت محسوب می شود. فولاد سفیددشت در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=74708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.