• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ناوگان امدادی «گواه‌یار» ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 63623
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
ناوگان امدادی «گواه‌یار» ایران‌خودرو دیزل راه‌اندازی شد

هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، «گواه‌یار»، ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو راه‌اندازی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- «گواه‌یار» عنوان پشتیبان سراسری خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل است که پوشش دهی خدمات امدادی برای محصولات این شرکت را برعهده دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در آیین بدرقه کاروان امدادی مراسم اربعین حسینی شرکت گواه، ضمن با اهمیت خواندن ناوگان امدادی «گواه‌یار» برای امدادرسانی به خودروهای تجاری و باری، گفت: نخستین کاروان امدادی گواه یار برای خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی (ع) اعزام شد. 
مهدی خطیبی گفت: ایران خودرو در تولید سواری، در نیمه آذرماه امسال از رکورد تولید سال گذشته که تولید ۴۵۱ هزار دستگاه خودرو کامل بوده است، عبور خواهد کرد.
وی افزود: در حوزه خودروهای تجاری، باری و مسافری تا پایان شهریور امسال، شرکت ایران خودرو دیزل به تعداد تولید کل سال گذشته خواهد رسید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از تولید بدون کسری در ایران خودرو دیزل خبر داد و گفت: این اقدامی قابل توجهی برای ایران خودرو و زنجیره تامین بوده که دستاورد مهمی را رقم زده است. 
خطیبی با اشاره به رشد تولید در حوزه تولید خودرو سواری و سنگین، بر اهمیت ارایه خدمات مطلوب به مشتریان به عنوان وظیفه و رسالت اصلی خودروساز تاکید کرد و گفت: این رشد تولید بیانگر اهمیت کار در حوزه خدمات پس از فروش است که باید با جدیت بیشتر توسط شرکت ایساکو و گواه دنبال شود.
وی افزود: شرکت گواه با سابقه کار بالا، پیش از این به دلیل محدودیت در ظرفیت‌ها، نتوانسته بود به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو جامه عمل بپوشاند، اما اکنون با راه اندازی گواه‌یار و ناوگان امدادی، شرایط بسیار خوبی برای خدمت رسانی به مشتریان خواهد یافت.
خطیبی ضمن اشاره به چالش های شرکت گواه گفت: مشتریان گواه با توجه به دانش فنی، شناخت قطعات و تجربه کاری، خاص‌تر و سخت‌گیرتر هستند و شرکت گواه باید آمادگی بیش‌تری برای پاسخ‌گویی داشته باشد.
وی افزود: با توجه به تردد محصولات ایران خودرو دیزل در خارج از مرزهای کشور، نحوه امدادرسانی به این خودروها نیز برنامه ریزی شود. 
مدیرعامل ایران خودرو ادامه داد: برای تنوع بخشی به ناوگان امدادی گواه، در کنار کشنده و پیکاپ، از کامیونت‌های آترین برای سرعت بخشی و افزایش خدمات پس از فروش استفاده شود.

افزایش ۱۰ برابری بهره وری کارکنان ایران خودرو دیزل
مدیرعامل ایران خودرو دیزل نیز در این مراسم با بیان این‌که شرکت گواه با راه‌اندازی «گواه‌یار» و افزایش خدمات پس از فروش به مشتریان نقش مهمی در توسعه شرکت ایران خودرو دیزل دارد، گفت: خدمات پس از فروش یکی از دغدغه‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو است که بر همین اساس، برنامه های توسعه‌ای در شرکت گواه صورت گرفته است. 
جواد توسلی مهر، افزود: با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم و برنامه‌های در دست اقدام از سوی مدیرعامل شرکت گواه و راه اندازی «گواه‌یار» شاهد توسعه شبکه خدمات پس از فروش و رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.
وی ضمن تاکید بر سرعت خدمات‌دهی به مشتریان گفت: با توجه به اینکه خودروهای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند، باید خدمات پس از فروش در شرایط استاندارد باشد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل ضمن اشاره به برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور گفت:۲۷۰ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو دیزل در حال تردد در جاده‌ها هستند که باید سالانه ۲۰ هزار دستگاه از آن نوسازی شود. 

توسلی مهر با تاکید بر ضرورت توسعه شبکه خدمات پس از فروش متناسب با شتاب تولید گفت: نمایندگی های فعلی توان پوشش خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی ایران خودرو دیزل را ندارند و شرکت گواه باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به توسعه شبکه نمایندگی ها کند. 
وی ضمن با اهمیت خواندن نقش گواه در تحقق تولید ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت می تواند در زمان‌های خاص یکی از تامین کنندگان منابع مالی و قطعات ایران خودرو دیزل باشد و ظرفیت بالایی برای توسعه دارد. 
توسلی مهر در ادامه گفت: در راستای توسعه گواه، برنامه‌های جدیدی در دست اقدام است که می‌توان به تولید کاربری برای محصولات ایران خودرو دیزل اشاره کرد که این بازار بزرگ در اختیار ما نسیت و گواه لازم است در ارتباط مستقیم با مشتریان، نیازهای کاربری محصولات را شناسایی و این بازار چهار هزار میلیارد تومانی را در اختیار بگیرد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل به درخواست شرکت‌های خارجی برای خرید قطعه با بسته بندی گواه اشاره کرد و گفت: شرکت گواه می‌تواند با بسته بندی و شناسنامه دار کردن قطعات به نیاز شرکت های خارجی و مشتریان داخلی پاسخ دهد.
وی  با این نوید که تولید بدون کسری قطعه در ایران خودرو دیزل شروع شده است، گفت: پس از اقدام مهم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تولید خودرو بدون کسری قطعه، در ایران خودرو دیزل نیز این امر با همکاری تامین کنندگان و شرکت گواه دنبال می شود و روزانه ۳۰ دستگاه واگن هود بدون کسری قطعه تولید می‌شود.
توسلی‌مهر با بیان این‌که شرایط برای  افزایش درآمدهای ایران خودرو دیزل فراهم است، گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم شاهد افزایش تولید این شرکت هستیم به طوری که اثربخشی و کارایی کارکنان این شرکت از سال ۹۸ تاکنون ۱۰برابر شده است. 
وی به شیطنت رسانه ای علیه ایران خودرو دیزل با تهیه کلیپ مجعول و ساختگی اشاره کرد و گفت: تست و ارزیابی محصولات و قطعات ایران خودرو دیزل به طور مرتب انجام و بازنگری می شود و رصد اطلاعات نشان می دهد که کسانی که این کلیپ را منتشر کردند تحت تاثیر جریان های خاص و معاند قرار گرفته اند که البته در این زمینه بر غیرواقعی بودن ادعای مطرح شده در کلیپ اذعان کرده اند و حق اقدام حقوقی توسط ایران خودرو دیزل علیه تخریب کنندگان تولید داخلی محفوظ است.

الگوبرداری گواه از امدادخودروایران
پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت گواه نیز در آیین اعزام کاروان پشتیبانی حمل و نقل اربعین حسینی شرکت گواه گفت: این شرکت بیش از ۶۰ سال سابقه فعالیت و ارایه خدمات به مشتریان ایران خودرو دیزل داشته و برنامه‌های متعددی برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان دارد.
وی با اشاره به ناوگان خودروهای تجاری و باری در کشور گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۲۹۹ هزار خودرو تجاری و باری در کشور تردد می کند که از این میزان ۴۵۸هزار دستگاه، یعنی ۳۷ درصد از محصولات ایران خودرو دیزل هستند که این نشان‌دهنده محبوبیت برند ایران خودرو دیزل در جامعه است.
وی با بیان این‌که در راه‌اندازی ناوگان امدادی گواه‌یار از تجربیات شرکت امدادخودروایران استفاده کرده‌ایم گفت: در بسیاری از بخش‌ها توانستیم با الگوبرداری از امداد خودروهای سواری، برنامه ریزی مناسبی برای امدادرسانی به محصولات ایران‌خودرو دیزل داشته باشیم.
وی با بیان این‌که باید همگام با افزایش سرعت تولید در دیزل، میزان خدمات را نیز افزایش دهیم، گفت: در سال ۱۳۹۰ مجموع ناوگان امدادی گواه ۱۲دستگاه بود و این میزان با مساعدت مدیرعامل ایران خودرو دیزل به ۸۲ دستگاه رسیده است.
سنندجی به راه اندازی تلفن گواه یار اشاره کرد و افزود: دارندگان محصولات ایران خودرو دیزل می‌توانند ضمن تماس با شماره ۰۲۱۴۷۹۷۷ به صورت شبانه روز خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
وی ادامه داد: راه‌اندازی اپلیکیشن موبایل، باشگاه مشتریان و استخدام نیروهای فنی و متخصص، برای توسعه خدمات به مشتریان در دستور کار قرار دارد. 
مدیرعامل شرکت گواه به ناوگان پشتیبانی از مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه های وزارت کشور و همچنین تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، شرکت گواه به عنوان مسوول ارایه خدمات به اتوبوس ها به راه اندازی پنج پایگاه ثابت امدادی در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چزابه و باشمالق و دو پایگاه در شهرهای کوت و بدره عراق اقدام کرده تا خدمات مورد نیاز به اتوبوس های ایران خودرو دیزل با همکاری نمایندگی های مجاز  ارایه شود.
سنندجی اضافه کرد: شرکت گواه برای تسریع در خدمات‌دهی به مشتریان، دو کامیون با قطعات مورد نیاز زنجیره خدمات به مناطق مرزی ارسال کرده است تا مشتریان نگران تامین قطعات نباشند.
گفتنی است، آیین بدرقه کاروان پشتیبانی خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو دیزل برای مراسم اربعین حسینی با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل، اعضای هیات مدیره این شرکت و مدیر ارتباطات ایران‌خودرو  در شرکت گواه برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=63623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.