• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

میز خدمت بیمه سرمد در تمامی شعب بانک صادرات ایران راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 85808
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
میز خدمت بیمه سرمد در تمامی شعب بانک صادرات ایران راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل بیمه سرمد در دیدار با مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، از راه اندازی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران در‌ سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سرمد،‌ سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، صبح امروز در دیدار با‌ مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان، اجرای طرح آزمایشی میز خدمت بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران را موفق ارزیابی کرد و‌ گفت: بیمه سرمد در جهت رفاه حال همکاران بیمه شده بانک صادرات، باجه‌های میز خدمت را در شعب بانک در سراسر کشور راه اندازی خواهد کرد و براساس بازخوردهایی که از اجرای این طرح در استان گیلان داشتیم، به نکات مثبتی دست یافته‌ایم.

مدیرعامل بیمه سرمد اظهارداشت: با توجه به اصلاح ساختار سازمانی و برنامه‌ریزی انجام شده، پرداخت خسارت‌های بیمه شدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مرتضی حاتم، مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان نیز با استقبال از اجرای میز خدمت در شعب بانک صادرات، اجرای مداوم آن را صرفه جویی در وقت کارکنان و مشتریان بانک و ایجاد ارزش‌افزوده برای شعب دانست.

حاتم افزود: خوشبختانه طی ماه‌های اخیر شاهد روند رو به بهبود در خدمات رسانی از سوی بیمه سرمد هستیم که امیدواریم این رویه ادامه داشته باشد.

در ادامه این جلسه مدیر کانون بازنشستگان بانک صادارت استان گیلان هم به بیان دغدغه‌های بازنشستگان و انتظارات آنها از حمایت‌های بیمه‌ای پرداخت و مدیران بیمه سرمد نیز با تشریح روند پرداخت خسارتها، مراکز درمانی طرف قرارداد و نحوه رسیدگی به پرونده‌های درمانی، ضرورت همکاری همه جانبه را یادآور شدند.

http://tejaratava.ir/?p=85808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.