• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

مپنا میزبان رهبر ملی ترکمنستان / اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه‌های صنعتی مختلف

  • کد خبر : 87669
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
مپنا میزبان رهبر ملی ترکمنستان / اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه‌های صنعتی مختلف
گروه مپنا روز چهارشنبه ۱۰ خرداد میزبان «قربانقلی بردی محمداف» رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق جمهوری ترکمنستان بود.

در ابتدای این بازدید، عباس علی‌آبادی، مدیرعامل گروه مپنا، ضمن خوشامدگویی به رهبر ملی ترکمنستان، به بیان توانایی‌های گروه مپنا در حوزه‌های مختلف صنعتی و اقتصادی پرداخت.

او با اشاره به ظرفیت‌های گروه مپنا در زمینه‌های مهندسی، ساخت و تولید تجهیزات و اجرای پروژه‌های کلان، از آمادگی گروه مپنا برای به اشتراک گذاشتن تجربیات فنی و مهندسی خود با کشور ترکمنستان خبر داد.

رئیس هیئت مدیره مپنا در ادامه، بهره‌گیری از نیروهای متخصص، دستیابی به دانش روز جهانی، توسعه تولیدات پیشرفته و صادرات خدمات فنی و مهندسی، همگام بودن با روندهای جهانی از مسیر انتقال فناوری و شراکت با بنگاه‌های صنعتی بین‌المللی و به‌کارگیری و بومی‌سازی آنها را از جمله ویژگی‌های اصلی گروه مپنا توصیف کرد.

علی‌آبادی از ساخت نیروگاه، تأمین تجهیزات و قطعات، بهره‌برداری و تعمیرات و نگهداری، آموزش پرسنل، بازسازی و نوسازی نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، همچنین خدمات مهندسی نفت، خدمات حفاری در توسعه میادین نفتی و گازی، ساخت و تأمین انواع لوکوموتیو، انواع واگن باری و مسافری و اجرای پروژه‌های مترو و برقی کردن خطوط راه‌آهن به عنوان حوزه‌های بالقوه همکاری میان گروه مپنا و جمهوری ترکمنستان نام برد.

در ادامه این دیدار، رئیس شورای مصلحت خلق جمهوری ترکمنستان از نمایشگاه ظرفیت‌های فناورانه گروه مپنا در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار شامل نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، برقی‌سازی، صنعت هوایی، سلامت، آب و فناوری اطلاعات که در محل شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) برگزار شده بود، بازدید کرد و از نزدیک با توانمندی‌های گروه مپنا آشنا شد.

گروه مپنا و شرکت‌های تابعه آن پیش از این پروژه‌های متعددی را در قالب مشاوره، مطالعات فنی و امکان‌سنجی، مهندسی، تأمین و ساخت و نیز سرویس‌های نیروگاهی در کشورهای مختلفی در جنوب و جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه و آفریقا انجام داده است.

گفتنی است رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق جمهوری ترکمنستان در راس هیئتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به منظور دیدار با مقامات عالی‌رتبه به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=87669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.