• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مونسان: شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد

  • کد خبر : 52826
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵
مونسان: شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد و باید با ایجاد تحول در خدمات و محصولات، همگام و همسو با شبکه بانکی حرکت کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حسن مونسان، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در غرفه این بانک در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که شرکت پرداخت الکترونیک سداد هم در آن حضور دارد، از نزدیک در جریان اقدامات و محصولات این شرکت در حوزه سوخت و انرژی قرار گرفت.

وی در بخشی از این بازدید، با اشاره به تفاهم‌نامه ‌همکاری بین مدیرعامل بانک ملی ایران و وزیر نفت که یه ماه پیش منعقد و امضا شد، گفت: حوزه نفت، گاز و انرژی یکی از حوزه‌های کلیدی کشور بوده و بانک ملی ایران آمادگی خود را برای کمک هرچه بهتر در این حوزه اعلام کرده است.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: در بخش پرداخت الکترونیک و خدمات الکترونیکی که می‌توانیم از طریق آن نقشی موثر در شرکت نفت داشته باشیم، کمی عقب هستیم. باید این فاصله را که طی یک دهه گذشته ایجاد شده، جبران کنیم و با ورود به این حوزه خدمات ارزنده و خوبی به شرکت نفت و پالایش ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بسترهای حضور هرچه بهتر و بیشتر بانک ملی ایران در حوزه سوخت و انرژی در حال آماده شدن است، تاکید کرد:  شرکت سداد در حوزه پرداخت سوخت نقش کلیدی دارد و باید با ایجاد تحول در خود، همگام و همسو با شبکه بانکی حرکت کند.

مونسان با اشاره به اینکه «تولید، اشتغال، دانش بنیان» که شعار امسال است، نقشه راه حرکت همه مجموعه‌های کشور از جمله بانک ملی ایران است، گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بخش نازل‌ها و سیستم نرم‌افزاری حرکت خوبی داشته اما این شرکت باید برنامه منحصر به فردی ارائه دهد تا در حوزه توزیع سوخت ورود یافته و بتواند بازار را از آن خود کند.

http://tejaratava.ir/?p=52826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.