• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

مهندس محمدی رئیس هیات مدیره فولاد اکسین: محصولات خاص اکسین، کانون توجه صنایع نفت و گاز است

  • کد خبر : 57013
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲
مهندس محمدی رئیس هیات مدیره فولاد اکسین: محصولات خاص اکسین، کانون توجه صنایع نفت و گاز است

مهندس محمدی رئیس هیات مدیره فولاد اکسین در گفتگویی با خبرنگار واحد روابط عمومی گفت: فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۳۸۸ با هدف رفع نیاز کشور به ورق های API و آلیاژی خاص که در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند به بهره‌برداری رسید.

وی اشاره کرد: پیش از این به دلیل عدم توان شرکت‌های داخلی در تولید این محصولات، تمامی این ورق ها از خارج کشور وارد می شد که با توجه به جایگاه استراتژیک کشور در دسترسی به ذخایر نفت و گاز و مستهلک بودن خطوط لوله انتقال نفت و گاز در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور موجب شد، دسترسی به این محصولات جهت ایجاد خطوط انتقال نفت و گاز و همچنین بازسازی خطوط موجود غیر ممکن شود، از این رو با اعتماد وزارت نفت به توان داخلی، متخصصان این شرکت توانستند با نقش‌آفرینی در ابر پروژه خط انتقال نفت از گور به جاسک، اکسین را به کانون توجه وزارت نفت و صنایع دیگر تبدیل کنند.

مهندس محمدی افزود: تولیدات فولاد اکسین در حساس ترین نقطه نیاز کشور موجب شد تا برنامه کشورها و تشکیلات ضد ایرانی که به دنبال عدم اجرای پروژه نفتی و گازی بودند، نقش بر آب شود.

رییس هیات مدیره فولاد اکسین تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر فولاد اکسین با رعایت سبد تعریف شده استاندارد شرکت سازنده و با آماده به کاری بسیار بالا در حال نورد و ساخت محصولات متنوع است.

وی ادامه داد: در این میان می توان به نقش پررنگ مدیران و کارکنان این شرکت اشاره نمود که با استفاده بهینه از دانش فنی و تکنولوژی توانستند موفقیت های بی شماری در این صنعت ارز آور به دست آورند.

محمدی تاکید کرد: با همت مدیران و تیم بازاریابی محصولات این شرکت به قلب اروپا صادر شده به گونه‌ای که محصولات اکسین در رقابت با نمونه های خارجی در کنار مرغوب ترین محصولات مشابه قرار گرفته و بی شک این افتخاری برای صنعت ملی کشور است.

وی اظهار داشت: در سال جاری نیز طبق برنامه پیش بینی شده تولیدات این شرکت به پیش می رود و امیدواریم علیرغم اخلال در روند تولید به دلیل کاهش مصرف انرژی برق رکورد های تازه ای در پایان سال کسب شود.

رییس هیات مدیره اکسین در پایان بیان کرد: در رابطه با محصولات فولاد اکسین همین بس که هیچ شرکتی در کشور وجود ندارد که بتواند این محصول را تولید کند و به همین لحاظ هیچگونه محدودیتی برای تولید و صادرات فولاد اکسین وجود ندارد، از این رو فولاد اکسین نیز همچون سایر شرکت های تولیدی اهداف کوتاه مدت و بلندمدتی را در دست اقدام دارد.

http://tejaratava.ir/?p=57013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.