• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش:

مهم ترین رکن دوره های آموزشی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است

  • کد خبر : 51864
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
مهم ترین رکن دوره های آموزشی کارکنان نهادینه کردن درک اهمیت خدمت به مشتریان و جامعه ایثارگری است
مدیرعامل بانک دی در جلسه اختتامیه دوره اجتماعی‌سازی کارکنان بدو خدمت بر ضرورت فرهنگ‌سازی خدمت به مشتریان و جامعه هدف بانک، خانواده معزز شهدا و ایثارگران در میان کارکنان تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی در بازدید از اداره آموزش این بانک با حضور در جلسه اختتامیه کارکنان بدو خدمت گفت: مهم‌ترین هدف این دوره آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت‌ها و دانش امور بانکداری، آشناسازی نیروهای بدو خدمت با فرهنگ سازمانی بانک دی است.
وی افزود: مهم‌ترین رکن فرهنگ سازمانی و مأموریت بانک دی، خدمت‌رسانی به مشتریان و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است که امیدوارم این دوره آموزشی در نهادینه کردن اهمیت خدمت به جامعه ایثارگری موثر باشد.
قیطاسی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در شعبه گفت: کارکنان شعب، صف مقدم بانک در خدمت‌رسانی به مشتریان و مهم‌ترین عامل در تعیین میزان رضایتمندی مشتری هستند و بر این اساس انتظار می‌رود یکایک کارکنان با پایبندی به اصل مشتری‌مداری و پاسخگویی سریع و نتیجه‌محور در افزایش رضایتمندی مشتریان بکوشند.
گفتنی است در دوره آموزشی اجتماعی‌سازی کارکنان که به مدت دو هفته برگزار شد کارکنان ضمن فراگیری دروس بانکداری داخلی، حقوق بانکی، تحویلداری، حسابداری، مبارزه با پولشویی و نرم‌افزار بنکو، با حضور در شعبه به صورت تجربی نیز با فرآیندهای بانکداری آشنا شدند.
در پایان این جلسه، مدیرعامل از سه فراگیر برتر این دوره آموزشی تقدیر کرد.
همچنین در حاشیه این دیدار، مدیرعامل بانک دی با حضور در سایر دوره‌های آموزشی مرکز آموزش با کارکنان و مدرسان این دوره‌ها گفت‌وگو کرد.

http://tejaratava.ir/?p=51864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.