• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل پتروشیمی لردگان:

مهمترین دستاورد نمایشگاه گره‌گشایی در دوران تحریم است

  • کد خبر : 86590
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
مهمترین دستاورد نمایشگاه گره‌گشایی در دوران تحریم است
مدیرعامل پتروشیمی لردگان گفت: مهم‌ترین دستاورد برگزاری نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی را باید گره‌گشایی و بهبود بومی‌سازی به ویژه در دوران تحریم دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پترول، محسن محمودی با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین دوره این نمایشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازندگان تجهیزات مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه حضور دارند و محصولات‌شان را عرضه می‌کنند، کارشناسان و گروههای فنی می‌توانند با حضور در نمایشگاه تجهیزات مورد نیازشان را تهیه کنند.

محمودی در ادامه افزود: حضور در نمایشگاه و برگزاری نشست‌های تخصصی به ویژه در سالهای اخیر برای ما برکت‌های زیادی داشته و توانسته‌ایم با همفکری با تولیدکنندگان به نتایج مطلوب‌تری در تولید دست پیدا کنیم.

وی در خصوص پتروشیمی لردگان نیز گفت: الحمدلله واحد بدون هیچ مشکلی در مدار تولید قرار گرفته است. ما با کمک کارشناسان خودمان پروژه‌های بهبود را تعریف کرده و مرحله به مرحله در حال اجرای آن هستیم‌ و همچنین پروژه‌های پایین دستی مانند «کریستال ملامین» را نیز با تمام توان پیش می‌بریم.

وی در پایان گفت: صادرات پتروشیمی لردگان در حال انجام است و سهمیه جهاد کشاورزی و تعاون روستایی را به طور منظم تحویل می‌دهیم

http://tejaratava.ir/?p=86590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.