• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

منصور الیاسی مدیر عامل برند ال سی من در جستجوی راهبردی جدید در صنعت پوشاک کشور

  • کد خبر : 86353
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
منصور الیاسی مدیر عامل برند ال سی من در جستجوی راهبردی جدید در صنعت پوشاک کشور
منصور الیاسی مدیر عامل برند ال سی من در جستجوی راهبردی جدید در صنعت پوشاک کشور

صحبت از اقتصاد و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور بدون پرداخت به صنایع پر مزیتی مثل پوشاک و صد‌البته حضور کارآفرینان دلسوز معنای چندانی نخواهد داشت.خوشبختانه تاریخچه و قدمت تولید پوشاک آقایان در ایران قابل توجه بوده و همین عامل، موجب جذب تولیدکنندگان بسیاری برای شروع و برپایی کسب و کار خود در این تجارت پر پتانسیل یعنی تولید پوشاک شده است. اما در این بین اندک کارآفرینانی را میتوان یافت که با وجود مشکلات متعدد، جانانه مسیر تولید را در پیش گرفته و در قامت بین المللی ظاهر شده‌اند.

آقای منصور الیاسی کارآفرین برجسته و متخصص در حوزه پوشاک از معدود تلاشگران عرصه تولیدِ کشور است که واژه انگیزه و موفقیت را معنایی دوباره بخشیده است.

میل به پیشرفت از دوران کودکی و نوجوانی در او دیده می شد و انگیزه بی مانندش از همان ابتدا موجب شد که بطور جدی از سال ۱۳۵۵ در بازار تهران در بخش عمده فروشی به روالِ آن سال‌ها، یعنی روش استاد شاگردی، پایبند شده و شیوه سنتی کار را دریابد.

به گواه شاهدان آن روزها جدیت و پیگیری، موفقیتی زودهنگام را پیش رویش قرار میدهد و دو سال بعد از آغاز دوران شاگردی، مغازه ای خریداری و رویای ایجاد کسب و کارش را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می کند.

در ادامه و در سال ۱۳۶۳ با همراهی و شراکت برادرش ناصر الیاسی که ایشان هم در حوزه پوشاک فعالیت چشمگیری داشت، مغازه‌ای بزرگتر در بازار بین الحرمین راه اندازی نمودند و با دعای خیر پدر و مادر، شراکتی پر برکت را رقم زدند.

http://tejaratava.ir/?p=86353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.