• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مقدمات ورود حرفه‌ای ایران معین به بیمه‌گری اتکایی فراهم است

  • کد خبر : 79770
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
مقدمات ورود حرفه‌ای ایران معین به بیمه‌گری اتکایی فراهم است

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارشی از دستاوردهای یک ساله این شرکت ارائه و بر حضور حرفه‌ای در عرصه بیمه گری اتکایی کشور تاکید داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، مجتبی حیدری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خیر مقدم به خبرنگاران حاضر، سال ۱۴۰۱ را برای اتکایی ایران معین سال گذار از صدور بیمه های جنرال در مناطق آزاد به بیمه گری اتکایی عنوان کرده و بیان داشت: در این سال شرکت هم به تعهدات خود در قبال بیمه گذاران عمل کرده و هم نسبت به ریل گذاری برای عملیات اتکایی اقدام کرد.

وی، پرداخت بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت قراردادهای سنوات گذشته، واگذاری شعب مناطق آزاد به بیمه ایران، انتقال نمایندگان به این شرکت و واگذاری پرتفوی بیمه زندگی “مان” را از اقدامات اساسی دوره گذار برشمرده و مانده خسارت معوقه را ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی کرد.

مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین تاکید کرد: در این میان تغییر مأموریت ما را از زمینه سازی بستر تحقق اهداف اتکایی دور نکرده و شرکت در این سال توانست بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان پرتفوی اتکایی با ضریب خسارت پایین جذب کند.

وی همچنین در اشاره به افزایش سرمایه شرکت گفت: بر نامه ریزی های لازم برای افزایش سرمایه  شرکت از دو محل سود انباشته  ومازاد تجدید ارزیابی صورت گرفته که بر اساس آن سرمایه شرکت از ۱٫۲۵۰ میلیارد تومان به ۲٫۰۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

حیدری، کسب مجوز تکافل، انتشار اوراق اتکایی، ثبت شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سهامی عام و کسب بالاترین سرمایه ثبتی بین دیگر شرکت‌های بیمه اتکایی را ماحصل تلاش و عزم راسخ مدیران برای ورود حرفه‌ای به عرصه بیمه‌گری اتکایی کشور دانست.

 وی ابراز امیدواری کرد؛ در سال جدید با طراحی و اجرای مدل برنامه ریزی عملیاتی همچون سال جاری، با افزایش بازده سرمایه گذاری‌ها و ورود به بازارهای اتکایی بین المللی شاهد شکوفایی روز افزون شرکت بیمه ایران معین باشیم.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیر عامل بیمه اتکایی ایران‌معین و مدیران همراه به سوال‌های خبرنگاران پاسخ دادند.  

http://tejaratava.ir/?p=79770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.