• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
وزیر صمت در نشست دولت و مجلس مطرح کرد

مقابله با رانت و دوقیمتی ها از مسیر بورس کالا

  • کد خبر : 51161
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
مقابله با رانت و دوقیمتی ها از مسیر بورس کالا
وزیر صمت در گزارش ارایه شده در نشست مشترک دولت و مجلس گفته است که این وزارتخانه با کمک سازوکار بورس کالا با رانت مقابله کرده است.

به گزارش کالاخبر و به نقل از تسنیم ، رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن وتجارت نیز در دومین نشست مشترک مجلس و دولت تعصریح کرد: در سال گذشته کار ویژه ای در حوزه بورس کالا انجام دادیم و همچنین با رانت و دو قیمتی ها مقابله کردیم. در حوزه معادن نیز اقدامات موثری انجام گرفته و برای فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن استفاده از ظرفیت ها باید در حوزه سرمایه گذاری تمرکز شود.

فاطمی امین با با بیان اینکه دولت و مجلس در سال ۱۴۰۱ اقدامات مهمی را در حوزه اصلاح ساختار اقتصادی و در راستای پیشرفت برای رشد ۸ درصدی باید با هم انجام دهند، گفت: در سال گذشته بخش قابل توجهی از زیرساخت ها فراهم شد.

به گفته فاطمی امین ما باید در ۴ محور صادرات، کنترل قاچاق، دستمزدها و خدمات متمرکز شویم.

وزیر صمت همچنین تصریح کرد: در حوزه صادرات شاهد افزایش ۴۰ درصدی صادرات کالا هستیم. این زیرساخت ها نتایج ارزشمندی برای ما داشته و به بخش تولید نیز کمک فراوانی خواهد کرد، در حوزه قاچاق نیز وزارت صمت، ناجا، وزارت اطلاعات و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اقدامات موثری را انجام داده اند. در حوزه سرمایه در گردش نیز هماهنگی های خوبی بین وزارت صمت و بانک مرکزی صورت گرفته است.

  • گزارش کامل نشست مشترک دولت و مجلس را اینجا بخوانید.
http://tejaratava.ir/?p=51161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.