• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی رئیس هیات امنای بانک کارگشایی

  • کد خبر : 74242
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
معرفی رئیس هیات امنای بانک کارگشایی

صمد عزیزنژاد به عنوان عضو و رئیس هیات امنای بانک کارگشایی منصوب شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره با حکم ابوالفضل نجار زاده سرپرست این بانک، به عنوان عضو و رئیس هیات امنای بانک کارگشایی معرفی شد. 

در حکم دکتر نجارزاده خطاب به عزیزنژاد آمده است؛ با عنایت به ماموریت و اهداف بانک کارگشایی در زمینه ارائه خدمات بانکی به مشتریان، امید و انتظار براین است که با برنامه ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت آن بانک اقدامات مطلوب و موثری در دستور کار قرار بگیرد.

وی در ادامه نیز پیگیری و عملیاتی سازی اهداف و سیاست های دولت در حوزه توسعه تسهیلات و خدمات خرد، تعیین ساز و کار متنوع سازی وثایق برای مشتریان، استفاده از روش های نوین در راستای توسعه کسب وکار، ارتقای امنیت واحدهای بانک کارگشایی در سراسر کشور و بکارگیری فناوری های روز جهت توسعه کارکردها را در راستای تسهیل در اعطای وام خرد و ارائه خدمات بهینه به مردم خواستار شد.

 گفتنی است بانک کارگشایی با گذشت بیش از ۹ دهه همواره مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر به فرد درنظام بانکی کشور بوده است و درحال حاضر  با ۳ شعبه درتهران، ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره در سایر استان ها مشغول به ارائه خدمات به مردم و مشتریان می باشد.

http://tejaratava.ir/?p=74242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.