• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

  • کد خبر : 86526
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
معرفی بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

در اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت بیمه کشور، عصر روز دوشنبه اول خرداد با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید که در این افتخار، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز به عنوان مدیرعامل شرکت برتر در زمینه روابط عمومی حضور داشت و همراهی خود را با روابط عمومی بیمه تعاون نشان داد.
جوایز این دوره از رقابت ها نیز از سوی مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی؛ مهدی محمدی، مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد و امور دارایی؛ علی استاد هاشمی، معاون نظارت بیمه مرکزی؛ مصطفی رئوفی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی؛ محمد سلطانی فر، رئیس کمیته داوران جشنواره و سیدغلامرضا کاظمی دینان، پیشکسوت روابط عمومی به سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه تعاون اهدا شد.
بر این اساس، شرکت بیمه تعاون دو رشته «رضایت مشتری» و «مطالعات پژوهش‌های اجتماعی» به عنوان منتخب جشنواره شناخته شد.

گفتنی است پیشتر در هشتمین پویش سه شنبه های نوآوری بیمه مرکزی که با ارائه «رویکرد جت، گارانتی رضایت مشتریان» از سوی بیمه تعاون همراه بوده است، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز تأکید کرده بود که «صنعت بیمه مجموعه ای مردم مدار و مخاطب محور است و تمامی فعل و انفعالات در حوزه تصمیم سازی و عملیات بیمه ای در راستای رضایتمندی مشتریان محصولات و خدمات بیمه ای صورت می گیرد».
از دیگر سو، رئیس کل بیمه مرکزی در روند بازدید از شعبه رشت شرکت بیمه تعاون به طرح های نوآورانه این شرکت نیز اشاره کرده بود و با تأکید بر کلیدواژه «نوآوری» مطرح کرد: «بحث نوآوری در شرکت بیمه تعاون بسیار حائز توجه است و ما نیز در بیمه مرکزی در این خصوص پیگیر هستیم».
او در ادامه تأکید کرد: «بیمه تعاون به صورت سیستماتیک و در چهارچوب مقررات اداری به بحث پرداخت خسارت توجه کرده و امیدوارم بیش از پیش این استراتژی دنبال شده و به سایر شرکت ها نیز تجربه این عمل، انتقال داده شود».

انتظارات رئیس کل بیمه مرکزی از روابط عمومی و رسانه های صنعت بیمه
در این نشست، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز به تشریح دیدگاه ها و انتظارات خود از روابط عمومی شرکت ها و رسانه های فعال در صنعت بیمه پرداخت و اظهار داشت: «مطلوب است که خبرگزاری تخصصی صنعت بیمه را راه اندازی کنیم».
او در ادامه در بخش دوم به ضرورت «اولویت بندی رسانه ها» اشاره کرد و گفت: «رسانه ها باید به دنبال چالش هایی باشند که به بحران های اصلی منجر می شوند و در مواردی که فضای حاشیه ای را تقویت می کند رویکرد ثانویه را اتخاذ کنند؛ به طور مثال آنچه هم اکنون اولویت محسوب می شود بحث بیمه های درمان است که بسیار بحرانی بوده و در وهله دیگر نیز بحث آموزش کارکنان و مدیران است که در صورت عدم توجه می تواند منجر به چالش شود».
رئیس کل بیمه مرکزی سومین مورد را «ارتباطات بین المللی» معرفی کرد و اظهار داشت: «علی رغم شرایط تحریم، اگر هم اکنون در سطح منطقه و فضای بین المللی فعالیت نکنیم و از ظرفیت موجود غافل شویم، در آینده به سختی می توانیم برای خود فضایی را خلق کنیم».
بهزادپور «نظارت هوشمند» را به عنوان مورد چهارم معرفی کرد و از رسانه ها خواست تا به این مورد نیز به عنوان چالش اصلی توجه کنند و تشریح کرد: «در فصل ۸ قانون اساسی به نظارت همگانی و عمومی می پردازد که نظارت عمومی به این معناست که مردم برای چیزی که برایشان اهمیت دارد بیایند مشارکت کنند و ما باید امروز بدانیم که چه کنیم تا در این زمینه مردم را نیز به فعالیت واداریم».
وی پنجمین مورد را «حضور به موقع و پاسخگویی» عنوان کرد و اظهار داشت: «ما باید به موقع سوالاتی که مطرح می شوند را پاسخ دهیم؛ در این خصوص حتی در زمینه تبیین نیز باید فعال بوده و به طور مثال در موضوع برنامه هفتم توسعه باید حضور بیمه پررنگ تر باشد و رسانه ها نیز به این موضوع بپردازند؛ یا در مثال دیگری که ضرورت دارد ما تبیین کنیم این است که در دولت سیزدهم نزدیک به ۲۷ میلیون خانه بیمه شدند».
رئیس کل بیمه مرکزی مورد ششم را «تخصصی کردن نگاه به بخش های مختلف صنعت» عنوان کرد و این مهم را تکلیف رسانه ها دانست.
بهزادپور «رعایت اخلاق حرفه ای» را نیز به عنوان مورد هفتم و دیگر تکلیفی که از سوی رسانه ها ضرورت دارد انجام شود عنوان کرد.
او در هشتمین و آخرین مورد «تعامل سازنده» را مطرح کرد و اظهار داشت که این مهم باید بین روابط عمومی و رسانه ها صورت پذیرفته و ما نیز باید به آن ساختار دهیم.

http://tejaratava.ir/?p=86526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.