• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

معرفی برندگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی

  • کد خبر : 87076
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
معرفی برندگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی
برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی معرفی و با اهدای تندیس‌های نقره‌ای و برنزی تجلیل شدند

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرو نیوز ، شرکت نفت بهران در بازه امتیازی۷۵۱ تا ۸۰۰ موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره شد و شرکت های پتروپالایش کنگان، گاز استان کرمانشاه، مجتمع گاز پارس جنوبی ( پالایشگاه چهارم) در بازه امتیازی ۷۰۰ تا ۷۵۰ تندیس نقره ای تک ستاره دریافت کردند.

شرکت های پالایش گاز ایلام؛ پتروشیمی جم، پتروشیمی نوری و شرکت نفت پارس؛ گاز استان کردستان و گاز استان خراسان رضوی نیز موفق به کسب تندیس برنزی سه ستاره شدند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در هشتمین همایش جایزه ملی مدیریت انرژی با اشاره به سابقه و تجربه سازمان مدیریت صنعتی در طراحی و اجرای نظام های رتبه بندی و برگزاری جوایز ملی گفت : اهداف جایزه ملی مدیریت انرژی مدیریت منابع و مصارف انرژی و افزایش سودآوری از طریق افزایش بهره‌وری منابع انرژی است .

ابوالفضل کیانی بختیاری در خصوص برخی از کاربرد های مهم فناوری های انقلاب صنعتی ۴ در مدیریت انرژی خاطرنشان کرد : اینترنت صنعتی اشیا پایه و اساس ساخت یک سیستم مدیریت انرژی است و تمام اشیاء هوشمند درگیر در زنجیره تولید را به هم متصل می کند و بوسیله این تکنولوژی داده های حسگرها، مترها و برنامه ریزهای تولید، یک تصویر منسجم را تشکیل می دهند.

کیانی بختیاری در ادامه تصریح کرد : ایران با وجود ۳۰۰ روز آفتابی و متوسط تابش ۴.۵-۵.۵ کیلووات ساعت بر متر مربع در زمینه بهره مندی از انرژی خورشیدی از پتانسیل بالایی برخوردار است .

ارائه سناریوی نقشه راه انرژی های تجدید پذیر از سوی آژانس بین المللی انرژی های تجدید پذیر و تاکید بر سهم ۳۰درصدی این نوع انرژی در سبد انرژی جهان تا سال ۲۰۳۰، کشورمان را بسوی بهره برداری انرژی تجدید پذیر رهنمون می سازد .

وی افزود: بهره برداری از حدود ۸۵۰ مگاوات نیروگاه های انرژی های تجدیدپذیر ، نوید بخش حرکت بسوی انرژی های پاک در کشور است و طراحی سامانه یکپارچه مدیریت و برنامه ریزی انرژی در کشور گام مهمی در راستای ارتقای بهره وری انرژی محسوب می گردد.

http://tejaratava.ir/?p=87076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.