• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

معاون وزیر جهادکشاورزی: سازمان شیلات از ظرفیت عظیم شهر آفتاب استفاده می کند/ برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه شیلات

  • کد خبر : 37188
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
معاون وزیر جهادکشاورزی: سازمان شیلات از ظرفیت عظیم شهر آفتاب استفاده می کند/ برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه شیلات
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان شیلات گفت: بهره‌وری در بخش عام کشاورزی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معرفی شده در نمایشگاه آی فارم بهبود یابد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،نبی اله خون میرزایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه آی فارم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در شرایط امروز نیاز داریم که بهره‌وری در بخش عام کشاورزی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های معرفی شده در نمایشگاه آی فارم بهبود یابد.
خون میرزایی گفت: در حوزه تخصصی شیلات با نگاه آبزی پروری نیازمند فناوری‌های مدرن در سیستم‌های گلخانه‌ای و کنترل هوشمند محیط پرورش آبزیان هستیم که ظرفیت‌های خوبی در این نمایشگاه ارائه شده و این ظرفیت‌ها به شیوه تجاری و با ارائه ضمانت‌ها و خدمات پس از فروش است.
وی با اشاره به محدودیت‌های منابع آب کشور و لب شور و شور شدن بسیاری از سفره‌های آبهای زیرزمینی افزود: به استفاده بهینه از منابع آب در تمام فعالیت‌های زراعی نیاز داریم و باید سیستم‌های پرورشی را پوشش دار، گلخانه‌ای، هوشمند و کنترل شده کنیم که نمایشگاه آی فارم به ما امیدواری داد تا با هم‌افزایی بتوانیم ظرفیت‌های آبزی پروری را در کشور توسعه بدهیم.
معاون وزیر جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: در سایر بخش‌ها همچون پرورش ماهی در قفس در دریا و فعالیت‌های صید و صیادی به سیستم‌های پایشی و کنترلی نیاز داریم که ظرفیت‌های آنها در نمایشگاه وجود داشت.
خون میرزایی با بیان اینکه ظرفیت‌های ارائه شده در نمایشگاه امیدوارکننده است بیان کرد: در حوزه فعالیت‌های سازمان شیلات ایران، نیازمندان خدمات و بهره‌برداران از توانمندی‌های ارائه شده در نمایشگاه را به این مجموعه‌ها معرفی می‌کنیم و باور داریم که ظرفیت‌های داخلی تمام نیازمندی‌های شیلات را پاسخگو است.
معاون وزیر جهادکشاورزی از نمایشگاه شهر آفتاب با توجه به فضای ارائه فرصت‌ها، برنامه‌ریزی و هماهنگی کار و فضای نمایشگاهی تقدیر و تشکر کرد گفت: سالانه حداقل یک نمایشگاه تخصصی بین المللی شیلاتی داریم که در آبان ماه به مدت ۴ روز برگزار و خاتمه یافت و می توانیم برای سالهای آینده روی توان بیشتر و با ظرفیتی عظیمی همچون نمایشگاه شهر آفتاب متناسب با نیازهای کشور برنامه ریزی کنم.

http://tejaratava.ir/?p=37188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.