• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

معاون وزیر ارتباطات: نقش زنان در مسیر توسعه و پیشرفت کشورها انکارناپذیر است

  • کد خبر : 73101
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
معاون وزیر ارتباطات: نقش زنان در مسیر توسعه و پیشرفت کشورها انکارناپذیر است
معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست با صدور پیامی فرارسیدن سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را به همه بانوان ارجمند کشور به خصوص بانوان شاغل در شرکت ملی پست تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام محمود لیایی به شرح زیر است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ﴿۱﴾ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ﴿۲﴾ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ﴿۳﴾

مادر کلمه ایست که از واژه واژه آن قداست می بارد و زن گوهری گرانبهاست که زیربنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه خدا بر روی زمین است.

امروز، نقش زنان در مسیر توسعه و پیشرفت هر کشور امری انکارناپذیر است و دست‌کم نیمی از توفیق هر جامعه‌ای به میزان مشارکت مؤثر و سازنده‌ی زنان آن جامعه بستگی دارد.در این برهه حساس که بیش از هر زمان دیگر اقتصاد کشور به اندیشه و همت مضاعف نیاز دارد، یقینا بانوان گرامی شاغل در شرکت ملی پست با الگوبرداری از سیره زندگی زهرای مرضیه (س) دوشادوش مردان در مسیر تغییر، تحول و اعتلای شبکه پستی کشور گام بر خواهند داشت.

مایه‌ی بسی مسرت و سرافرازی است درآستانه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قدردان زحمات و تلاش های همکاران گرانقدری باشم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند.

فرصت را مغتنم شمرده سپاس و شادباش خود را به پاسِ قدردانی از خدمات شایسته‌ی بانوان همکار و نیز خانواده‌ های گرانقدر و محترم سایر همکارانم ابراز داشته، بهروزی، شادکامی و سربلندی آنان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

http://tejaratava.ir/?p=73101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.