• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه آب‌بر:

مشکلی توسط من خادم به وجود آمد به حساب اصل نظام نگذارید

  • کد خبر : 67282
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
مشکلی توسط من خادم به وجود آمد به حساب اصل نظام نگذارید
سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ويژه اقتصادی گفت: هر چه در مسیر انقلاب مسیر را تداوم می‌بخشیم از نظر اصول منزلت ارزش الهی و دینی غنی‌تر می‌شویم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نصراله ابراهیمی پیش از ظهر (۱۳ آبان‌ماه) در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه آب‌بر با بیان اینکه نهضت امام راحل برگرفته از مفاهیم دینی بود، اظهار کرد: شروع نظام جمهوری اسلامی برگرفته از الهام الهی بود و بنیانگذار کبیر انقلاب با بهره‌گیری از این آموزه‌ها پای به میدان مبارزه گذاشت و نتیجه آن در بهمن ۱۳۵۷ خود را نشان داد.

ابراهیمی با بیان اینکه اصول بعدی، مرجعیت و فقاهت بود و امام راحل به دنبال پیروی از مسیر رسالت ولی‌مکرم اسلام و ائمه معصومین بود، افزود: ایشان در ادامه راه با تکیه بر قانون‌اساسی به انقلاب اسلامی ایران مشروعیت بخشید. قانونی که برگرفته از مفاهیم عمیق اسلامی بود.

وی با بیان اینکه با رای‌گیری از مردم، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مشروعیت یافت، گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون‌ خون‌ پاک هزاران شهید، جانباز، ایثارگر و فداکاری مردمی است که از همان ابتدا پای انقلاب ایستادند و با جان و مال خود از آن دفاع کردند.

 سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با بیان اینکه پرچم ولایت‌فقیه بعد از رحلت امام به دست مرجعی عالی سپرده شده است، افزود: از همان ابتدا دشمنان تلاش کرده‌اند که انقلاب اسلامی ایران از بین رود ولی باید عنوان‌ کرد این انقلاب با اقتدار به مسیر خود ادامه‌ خواهد داد.

ابراهیمی با بیان اینکه حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی نعمت بزرگ الهی است که باید قدر بدانیم، افزود: به دنبال آن امنیت یکی از مهم‌ترین موضوعات است. البته اگر مشکلاتی و موضوعاتی در حوزه حکومت‌داری توسط من خادم به وجود می‌آید این را به حساب اصل نظام و دینی که با الهام ‌گیری از خدا است، نگذارید. وجود انسان‌های عالم دین‌دار می‌تواند همه این مسایل و مشکلات را برطرف کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بین عالم و جاهل تفاوت است و اینها از جهل استفاده می‌کنند، جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان محور و چراغ راه و راهنمای هدایت‌گری همه ملت ایران است. باید جهاد تبیین را برای دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان توسط معلمان و اساتید تداوم ببخشیم که از تاریخ انقلاب اطلاع داشته باشند، ما به دنبال حق و عدالت هستیم.

http://tejaratava.ir/?p=67282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.