• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
9

مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آن است

  • کد خبر : 42266
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۹
مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر کم عرض بودن آن است

اهواز – رئیس پلیس راه خوزستان گفت: مشکلی اصلی جاده اهواز – خرمشهر در عین ترددهای بی شمار صورت گرفته، کم عرض بودن آن است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تصادف روز گذشته کارگران در جاده اهواز – خرمشهر که منجر به فوت ۱۰ کارگر و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، اظهار کرد: در جاده اهواز – خرمشهر که دیروز شاهد وقوع حادثه‌ای تلخ با ۱۰ قربانی بودیم، به لحاظ ایمنی مشکلی نداریم زیرا دارای خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی است.

وی، مشکل کنونی این جاده را همانند جاده ایذه-دهدز، کم عرض بودن آن عنوان و بیان کرد: در گذشته افراد بومی از این جاده‌ها استفاده می‌کردند و شاید سال‌های قبل جوابگو بود ولی هم اکنون به دلیل افزایش تردد به دلایلی از جمله: کاروان‌های راهیان نور، همایش بزرگ اربعین حسینی، فعالیت شرکت‌های صنعتی و تولیدی، فعالیت پایانه مرزی چذابه در زمینه صادرات و تجارت، گمرکات و… سبب شده ترددها افزایش چشمگیری داشته باشد.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه به رغم موارد مذکور اما همچنان وضعیت جاده هیچ‌گونه تغییری نداشته است، اظهار داشت: از سال ۱۳۸۹ قراردادهایی به منظور اجرای پروژه‌های راهسازی منعقد شد ولی تاکنون هیچکدام از آنها عملیاتی نشدند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به عملیات خاکریزی در ابتدای جاده اهواز-خرمشهر تصریح کرد: به گفته مسئولان زیربط به دلیل نبود اعتبارهای لازم، پروژه پس از گذشت سال‌های متمادی عملیاتی نشد و شاهد وقوع حوادث تلخ هستیم.

وی، اجرای پروژه راهسازی در محور اهواز-خرمشهر را منوط به عزم و اراده ملی دانست و ادامه داد: حدود ۲۰ روز قبل نکات و هشدارها در خصوص وضعیت جاده‌ها به ویژه این محور در شورای راهبری به استاندار ویژه خوزستان ارائه دادیم زیرا شاهد افزایش چشمگیر حوادث رانندگی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، وقوع حادثه مرگبار صبح روز شنبه، چهارم دی ماه سال جاری در محور اهواز-خرمشهر از جمله حوادثی است که سبب کشته شدن ۱۰ نفر از کارگران و مصدوم شدن ۱۳ نفر دیگر شد و خانواده‌های زیادی عزادار شدند.

http://tejaratava.ir/?p=42266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.