• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل ایران خودرو:

مشکلات قیمت‌گذاری ایران خودرو از مسیر بورس کالا رفع شد/ محصولات دیگر ایران خودرو بورسی می شود

  • کد خبر : 63003
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
مشکلات قیمت‌گذاری ایران خودرو از مسیر بورس کالا رفع شد/ محصولات دیگر ایران خودرو بورسی می شود
مدیرعامل ایران خودرو گفت: عرضه خودرو در بورس کالا باعث رفع مشکلات این شرکت درزمینه فروش و قیمت‌گذاری شده است. همچنین قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از فروش دیگر محصول‌های این شرکت از طریق سازوکار بورس کالا خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از کالاخبر، مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در نشست با نمایندگی‌های پیش‌کسوت (متن کامل) عرضه خودروی هایما در بورس کالا را اتفاق مهمی دانست که برای نخستین بار رخ داده و گفت: این اقدام موجب حل شدن بسیاری از موضوع ها و مشکلات بعدی در حوزه قیمت گذاری و فروش محصول های ایران‌خودرو خواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که روش فروش باید اصلاح شده و قیمت گذاری دستوری برداشته شود، عنوان کرد: فعالیت واقعی فروش نمایندگی‌های ایران‌خودرو با هایما ۸S، وانت آریسان دو و هایما S۵ آغاز میشود.

کیانوش پورمجیب، قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو نیز با بیان این‌که محصول های تولیدی ایران خودرو یکی پس از دیگری به سمتی حرکت می کنند که قیمت‌گذاری آن‌ها بر اساس منطق بازار انجام شود و امید است تک تک محصول ها از زیان انباشته خارج شوند، اظهار کرد: این اقدام در ابتدا با خودروی هایما آغاز شد و توانستیم برای نخستین بار این محصول را در بورس کالا کشف قیمت کرده و به فروش برسانیم. محصول های بعدی نیز به ترتیب در بورس کالا عرضه و کشف قیمت خواهند شد که با نظام قیمت گذاری بازار عرضه شوند.

وی تصریح کرد: به این ترتیب نه در حق مشتریان واقعی و نه در حق خودروسازان اجحاف نخواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=63003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.