• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

  • کد خبر : 80687
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
مشتری مداری باید در شرکت بیمه رازی تبدیل به فرهنگ شود

دکتر جباری در آخرین نشست هم اندیشی مدیران بیمه رازی با تاکید بر ارائه طرح ها و اهداف خلاق تاکید کرد باید بتوانیم شاخص های مورد نظر شرکت را به درستی ارزیابی کنیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر جباری ضمن تبریک  سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد:  این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد جمعی  بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم  ارزیابی  و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های  مختلف شرکت و برنامه های سال ۱۴۰۱  است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و  برنامه هایی که برای این سال  تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد.

وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها  بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.

ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و  برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها  تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.

http://tejaratava.ir/?p=80687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.