• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مس سونگون با حمایت های دکتر رستمی در مسیر تاریخ‌سازی

  • کد خبر : 83474
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مس سونگون با حمایت های دکتر رستمی در مسیر تاریخ‌سازی
باشگاه مس سونگون ورزقان با حمایت صنایع ملی مس ایران و در راس آن دکتر رستمی به دنبال رقم زدن موفقیت هایی تاریخی است.

باشگاه مس سونگون ورزقان در حالی پای به سال ۱۴۰۲ گذاشت که مقتدرانه ترین قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آورده و در اولین سال تیم داری در فوتبال نیز فاصله زیادی تا صعود به لیگ یک ندارد. این باشگاه با حمایت های صنایع ملی مس ایران در تلاش است تا در مسیر موفقیت های بزرگتر قرار گرفته و افتخاراتی در شان مردم آذربایجان کسب کند.

در راس این مجموعه حمایت ها و دلگرمی های دکتر علی رستمی قابل ستایش و فراموش نشدنی بوده و همچنان نیز ادامه دارد. مدیرعامل صنایع ملی مس ایران دلسوزانه و مثل یک پدر در لحظات حساس حامی باشگاه مس سونگون ورزقان بوده و چنین شرایطی باعث شده تا مجموعه باشگاه در برهه های حساس فصول ورزشی رشته های مختلف هیچ گاه احساس کمبود و ضعفی که به عملکرد ضعیف منجر شود نداشته باشد.

قهرمانی مقتدرانه تیم فوتسال مس سونگون در زمستان سال ۱۴۰۱ پاسخی در خور شان برای این حمایت ها بود. قهرمانی تیم کارگری دوومیدانی در روسیه، نایب قهرمانی تکواندو در لیگ برتر، نایب قهرمانی شیرجه در لیگ برتر، صدرنشینی شمشیربازی در لیگ برتر، تشکیل تیم فوتبال بانوان، آکادمی تکواندو بانوان، فوتسال بانوان، حضور در پلی آف والیبال در اولین سال تاسیس و… از دیگر موفقیت هایی بود که نارنجی پوشان سونگون ورزقان در سالی که گذشت به جای گذاشتند و در سال ۱۴۰۲ به دنبال موفقیت های بهتر و بیشتر هستند.

تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که در اولین سال تولد خود فراتر از انتظار ظاهر شده و در آستانه لیگ یکی شدن قرار دارد در تلاش است تا با قطعی کردن صعود خود حمایت های بی پایان صنایع ملی مس را با صعودی شیرین پاسخ داده و قدم در میادین بزرگتر بگذارد.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که یک باشگاه حرفه ای به ساختار و مدیریت کلان حرفه ای نیاز دارد و ساختار و مدیریت فعلی مجموعه مس ایران این امکان را به باشگاه مس سونگون ورزقان داده تا برنامه های متنوع خود در راستای ارتقای سطح ورزش استان را با قدرت پیش ببرد. کلنگ زنی مجهزترین کمپ ورزشی ایران در شهرستان ورزقان که فاز اول آن در عرض چند ماه به بهره برداری رسید مثالی برای این ساختار حرفه ای است که نه تنها باشگاه مس بلکه مجموعه ورزش استان را از داشتن چنین امکاناتی بی نیاز کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=83474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.