• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

مسوولان برای نگهداری از طرح‌های اجراشده در کنار مردم باشند

  • کد خبر : 14673
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۷
مسوولان برای نگهداری از طرح‌های اجراشده در کنار مردم باشند

زاهدان- تجارت آوا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: از تمام مسوولان محلی، دهیاران و بخشداران می‌خواهیم که در راستای نگهداری و استفاده بهینه از طرح‌های اجرا شده نهایت همکاری را با مردم داشته باشند.

علیرضا تابش روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بهره‌برداری از طرح هادی و بهسازی معابر بخش نوبندیان شهرستان دشتیاری اظهارداشت:در چابهار طرح‌های متعددی از روستاهایی که در حاشیه شهر بهسازی، نوسازی و ساماندهی می‌شوند قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح بهسازی و نوسازی معابر و طرح‌های هادی روستای نوبندیان اجرا شده که طرح جالب و دیدنی است افزود: با توجه به قدمت و موقعیتی که این روستا دارد برای ما و مسوولان سیستان و بلوچستان حائز اهمیت است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: همچنین مسوولان کمکی نیز به مغازه‌دارهای منطقه نوبندیان کنند تا سیمای این منطقه را که در آینده شهر می‌شود نماسازی و تغییرات لازم را ایجاد کنند.

استاندارسیستان و بلوچستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان علاوه بر وظیفه ذاتی این بنیاد که توجه به روستاها و خانه محرومان در مناطق روستایی بوده در موضوع امدادرسانی د سیل سال گذشته، بازسازی روستاها، آماده‌سازی معابر و ساماندهی حاشیه‌نشینی۲ شهر چابهار و زاهدان نقش‌آفرینی ویژه داشته است.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه یک کار نوین شروع شده زیرا نقاط مهمی مثل نوبندیان، جکیگور نقش‌آفرینی ویژه در حوزه منطقه خودشان دارند افزود: احیا این منطقه تولید یک فرهنگ بوده که سایر روستاها، دهیاران و مجموعه بخشداران از آن الگو می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه وقتی که حرکت شروع می‌شود کسی نمی‌تواند عقب بماند مجبور است با همین حرکت شتابان که دستگاه‌های پیشرو گام برمی‌دارند بقیه هم گام بردارند تصریح کرد: در حوزه راه بیش از یکهزار و ۲۵۰ کیلومتر روکش آسفالت و نوسازی مدارس بیش از یکهزار کلاس درس امسال تحویل داده شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه در حوزه‌های مخابرات اول دولت دوم ریاست جمهوری روحانی  ۳۱۵ روستایی اینترنت داشت بیان کرد: هم‌اینک بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روستا ارتباط اینترنتی دارند.

وی تصریح کرد: تا چند ماه آینده تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شامل بیش از یکهزار و ۲۰۰ روستای جدید اینترنت برقرار می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=14673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.