• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
معاون مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایران:

مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت با استفاده از راهکارهای پژوهشی به حل مشکلات بیمه ای کمک می کند

  • کد خبر : 41264
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت با استفاده از راهکارهای پژوهشی به حل مشکلات بیمه ای کمک می کند
معاون مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت ایران گفت: اساس توجه و فعالیت های مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت به شناسایی و تحلیل مسایل و چالش های حوزه بیمه سلامت و ارایه راهکارهای کاربردی معطوف است.

سهیلا حسینی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، به مناسبت هفته پژوهش گفت: هر ساله ۲۵ آذر ماه به نام روز پژوهش و هفته منتهی به آن، به نام هفته پژوهش نامگذاری شده است، این هفته فرصتی را به دست می دهد؛ تا از پژوهشگران به ویژه در حوزه بیمه سلامت قدردانی شود و دستاوردهای پژوهشی نیز با تأکید و دقت بیشتری دیده شوند.

معاون مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت افزود: مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت که متولی هدایت تمامی امور تحقیقاتی و مطالعاتی سازمان بیمه سلامت ایران است، در پی تفاهم نامه فی مابین مرکز و سازمان، به مدیریت پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی، تحقیقات مسأله محور، نشر کتاب، مقالات علمی و نشست های تخصصی در حوزه بیمه سلامت می پردازد.

وی تاکید کرد: اساس توجه و فعالیت های مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت به شناسایی و تحلیل مسایل و چالش های حوزه بیمه سلامت و ارایه راهکارهای کاربردی معطوف است. به همین منظور تعامل همه جانبه با بخش های مختلف سازمان، نیل به این مهم را میسر می نماید.

حسینی با بیان اینکه آنچه پژوهش ها و تحقیقات را ارزشمند می کند، کاربردی بودن آن در حل مسایل و مشکلات مبتلابه می باشد و در غیر این صورت نتایج تحقیق بی حاصل خواهد بود تصریح کرد: مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت با هدف توسعه دانش در حوزه بیمه سلامت و بکارگیری آن در رفع مشکلات این حوزه، تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا امور تحقیقاتی در مسیر درست هدایت شوند.

http://tejaratava.ir/?p=41264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.