• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

مراسم معارفه مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

  • کد خبر : 55174
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
مراسم معارفه مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین با حضور معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و هیات همراه و مسئولان منطقه ای در محل این کارخانه برگزار شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز، فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو در این نشست ضمن تقدیر از زحمات کارکنان بزرگترین تولید کننده فولاد آلیاژی کشور به تشریح اولویت ها و نکات کلیدی این مجتمع پرداخت .

مقیمی در این  نشست ضمن تاکید بر توان فنی و مهندسی و سرمایه انسانی ارزشمند این کارخانه استراتژیک همراهی  وفاق و هم افزایی درون بنگاهی و بین دستگاهی منطقه ای و ملی را در شرایط خاص کشور در عرصه تولید ضروری ارزیابی کرد و بر بهبود بیش از بیش این مولفه ها تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان مدیران و کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد ، همچنین  سید داوود اجاقی سرپرست سابق این کارخانه گزارشی از اقدامات و چالش ها را ارائه داد و به پاس زحمات دوره مسئولیت مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت .

سعید کاظمی مدیر عامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین نیز اهتمام حداکثری بر توسعه همه جانبه فعالیت های تولیدی، برنامه محوری و مبنای کارشناسی و رعایت اخلاق را از محورهای کلیدی ادامه فعالیت این مجموعه برشمرد .

در این نشست همچنین الیاسی مدیر کل دفتر مرکزی حراست ایدرو، امام جمعه اسفراین و مسئولان منطقه ای نیز حضور داشته و مطالب خود را مطرح کردند.

در این مراسم احکام اعضای هیات مدیره جدید که از سوی علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر گردیده بود به اقایان سعید کاظمی ، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه اعطا شد .

معاون نوسازی ایدرو و هیئت همراه همچنین از بخش های مختلف کارخانه بازدید کردند .

http://tejaratava.ir/?p=55174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.