• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بانک سینا برگزار شد

  • کد خبر : 43168
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بانک سینا برگزار شد

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت پرافتخار سردار قاسم سلیمانی با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان در محل نمازخانه ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی در خصوص کرامات و ابعاد شخصیتی حضرت صدیقه کبری (س) سخنرانی و به ذکر مصیبت پرداخت و گفت: مهمترین خصلت بانوی بزرگ اسلام از جان گذشتگی و ولایتمداری بود و شهادت طلبانی چون سردار قاسم سلیمانی پرورش یافتگان این مکتب الهی هستند. وی شهادت را رسیدن به وصال پرودگار دانست که لازمه آن مودت و پیروی از مکتب الهی است.
وی با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مواضع آن بانوی بزرگ اسلام را در ایمان و معرفت، عبودیت و بی اعتنایی به دنیا و حفظ کرامت های زن در رعایت عفاف توصیف کرد و او را یگانه و اسوه زنان عالم برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین بنی هاشمی در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها و شهدای مقاومت، در خصوص دستاوردهای ایشان در جبهه مبارزه با استکبار به ایراد سخن پرداخت و شهید سلیمانی را الگوی اخلاص و عمل در راه خدا خواند و شهادت پر افتخار او را نقطه عطفی در جبهه های مبارزه حق علیه باطل برشمرد.
وی با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: او فرمانده ای بصیر در جنگ های جبهه مقاومت بود و ولایت پذیری و اعتقاد قلبی و عملی به سیره ائمه اطهار علیه السلام داشت. شهید سلیمانی واقعیتی ماندنی و تا ابد زنده است و به گفته مقام معظم رهبری “سردار سلیمانی پس از شهادت هم دشمنان را شکست داد. این تشییعی که در ایران شد، تشییع عجیب و واقعاً فراموش‌نشدنی‌ای بود.”

وی در همین راستا افزود: استکبار جهانی بداند که راه این شهید بزرگوار تا پیروزی جبهه مقاومت با اقتداری دوچندان ادامه خواهد داشت.
در انتهای مراسم با پخش کلیپی از سال ها مقاومت و مجاهدت مخلصانه ایشان، یاد و خاطره سردار دل ها را گرامی داشته و مهمانان از خوان کریمانه ائمه اطهار پذیرایی شدند.

http://tejaratava.ir/?p=43168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.