• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

مراسم رونمایی از تابلوی شهدای شرکت مس در آستانه هفته بسیج

  • کد خبر : 68447
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
مراسم رونمایی از تابلوی شهدای شرکت مس در آستانه هفته بسیج

مراسم رونمایی از تابلوی شهدای شرکت ملی مس ظهر امروز یکشنبه ۲۹ آبان ماه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، در این مراسم مدیرعامل شرکت مس ضمن تشکر از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل و پایگاه بسیج به پاس خدمات ارزنده‌ای که در جهت گسترش فرهنگ بسیج و زنده نگهداشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام داده اند،گفت: بدانیم که امنیت مهمترین موضوع هر کشور و جامعه ما محسوب می‌شود و امنیت بالای کشور عزیزمان به دلیل جان نثاری،کوشش، رشادت و فداکاری‌های این عزیزان بوده است.
وی در ادامه گفت: برای قدردانی از شهدا، حداقل کاری که می‌توان کرد راه این عزیزان را ادامه دهیم؛ گاهی اوقات باید از خودمان سوال کنیم اگر این شهیدان الان زنده بودند از ما چه خواسته ای داشتند؟رسیدگی به حقوق مردم، رسیدگی به مستمندان و فقرا، توجه به همکاران و مهر ورزیدن به یکدیگر یا گرفتن دست یکدیگر؟ به طور قطع خواسته شهدا همین موارد است.
دکتر رستمی با بیان این که ابتدا به خودم توصیه می کنم که راه شهدا را ادامه دهم و سپس به دیگر، گفت: باید حواستمان باشد که از مسیر شهدا منحرف نشویم؛ امیدوارم ثواب این اقدامات به روح درگذشتمان برسد و باعث شادی دل شهداء عزیز مان شویم.
وی در پایان با اشاره به نصب تابلوی یادمان شهدای صنعت مس در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی صنایع مس ایران، افزود: با این اقدام شایسته همکاران، ذینفعان و مراجع کنندگان متوجه می شوند که این شهدا زمانی همکاران ما بودند و الان نیز فرزندانشان کنار ما راه پدرانشان را ادامه می دهند.

در ادامه این مراسم خانم دکتر دوست‌قرین فرزند شهید ابوالقاسم دوست قرین از شهدای مس در سخنانی از توجه مدیریت شرکت به خانواده معظم شهدا و پاسداشت خانواده این همکاران تقدیر و تشکر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=68447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.