• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد: در برگزاری دوره‌های آموزشی سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳۰ درصدی داشته ایم

  • کد خبر : 73948
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد: در برگزاری دوره‌های آموزشی سال ۱۴۰۱ رشد ۴۳۰ درصدی داشته ایم

مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در یزد از رشد قابل توجه ۴۳۰ درصدی برگزاری دوره‌های آموزشی این مرکز طی ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با ۹ ماهه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، مهدی استادرحیمی رییس مرکز تحقیقات یزد در این باره توضیح داد: در ۹ ماهه سال جاری موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۴۴ هزار و ۷۰۶ نفر ساعت از افراد خارج از مرکز شدیم که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ بیانگر رشد ۴۳۰ درصدی است.

استادرحیمی همچنین بیان کرد: در برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل مرکز هم رشد قابل توجهی داشته‌ایم که در ۹ ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹ برابری داشته است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی، آزمایشگاهی و پژوهشی را پیشتر در این مرکز تکمیل کرده‌ایم، عنوان کرد: دوره‌های جدید و در سال جاری شامل آتشکاری، کارور حرفه‌ای، گوهرتراشی و… بوده است.

مدیر مجتمع مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران در یزد همچنین از احداث واحد فرآوری در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد خبر داد و تاکید کرد: این مرکز با هدف انجام مطالعات در زمینه فرآوری مواد معدنی و با وسعت ۵۰۰ متر مربع احداث شد که در حال حاضر اقدامات لازم جهت تجهیز این واحد انجام شده و در حال طی مراحل تحویل و تست تجهیزات است.

استاد رحیمی همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت تئوری و عملی در محل آزمایشگاه، استقرار و راه‌اندازی دستگاه ICP، خرید تجهیزات آزمایشگاهی، تعمیرات اساسی بخش شیمی دستگاهی و … از دیگر اقداماتی بوده که این مرکز در ۹ ماهه سال جاری به انجام رسانده است.

وی در پایان عنوان کرد: در سه ماهه پایانی سال جاری طرح‌های توسعه‌ای متنوعی در رابطه با خرید، نصب، راه‌اندازی و آموزش تجهیزات و دستگاه‌های مختلف در مرکز داریم که عملکرد قابل توجهی را در مقایسه با سال گذشته در پی خواهد داشت.

http://tejaratava.ir/?p=73948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.