• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

مدیر امور حراست بانک ملی ایران معرفی شد

  • کد خبر : 38846
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۵۷
مدیر امور حراست بانک ملی ایران معرفی شد

با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، رئیس سازمان حراست کل کشور، اعضای هیات مدیره بانک و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه حراست، مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حراست بانک ملی ایران برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم مدیرعامل بانک ملی ایران حراست را یار امین و مشاور سازمان خواند و با بیان این که امروز همه باید به فکر صیانت و حفاظت از ارکان کشور باشند، گفت: نیروهای حراست همواره حامی سازمان ها در پیشبرد اهدافشان بوده اند.
دکتر محمد رضا فرزین با تاکید بر این که نظارت و کنترل در بانک‌ها و مؤسسات مالی چند سطحی و چند لایه است، ادامه داد: بی‌طرفی، مجرب بودن، صبر و دقت از مشخصات نیروهای حراست است و آنها از این طریق می توانند اهداف نظارتی خود را به درستی انجام دهند.
به گفته او، حراست دقیق از ارکان بانک می تواند از هرگونه انحراف احتمالی جلوگیری کرده و نهاد بانک را بدون تنش و چالش در مسیر حرکت درست یاری کند.
دکتر سید حسین حجتی رئیس سازمان حراست کل کشور نیز با تاکید بر این که امروز نیروهای حراست در کنار نیروهای سازمان های تخصصی به دنبال خنثی کردن فتنه های دشمن هستند، گفت: بانک ملی ایران از ریشه دارترین نهادهای کشور است و وظیفه همه ما، کمک کردن به آن برای پیشبرد امور است.
وی با بیان این که حراست سازمان باید فضا را به نحوی آرام کند که نیروها بتوانند بدون دغدغه فعالیت های خود را انجام دهند، اظهار کرد: حفاظت از نیروی انسانی، سرمایه های مادی و معنوی و نیز سرمایه اجتماعی بانک ملی ایران، وظیفه حراست است و بدون شک همکاران ما در این مسیر گام بر می دارند.
او با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، وظیفه همه نهادها از جمله حراست را کمک به تحقق شعار سال دانست و افزود: حراست در این زمینه، کمک رسان بانک ملی ایران است و از هیچ تلاشی به این منظور دریغ نخواهد کرد.
اکبر شبانی، مدیر امور حراست جدید بانک ملی ایران نیز در این نشست، پیشگیری از وقوع تخلف را رویکرد خود در این دوره از مدیریت دانست و با بیان این که حراست تنها در اقدامات حفاظتی و فیزیکی خلاصه نمی شود، خاطرنشان کرد: کمک به احقاق حقوق بانک و نیز تلاش برای جلوگیری از افزایش مطالبات معوق در قالب ممانعت از پرداخت تسهیلات به افراد نالایق از اقداماتی است که باید در این دوره به کمک حراست انجام شود.
محمد شهرام اخلاق دوست مدیر پیشین امور حراست بانک ملی ایران نیز با ارائه گزارشی از اقدامات خود در دوره تصدی این سمت، گفت: بانک ملی ایران سازمانی بسیار گسترده با چالش های منحصر به فرد خود است و حراست از آن عزمی همگانی را می طلبد.
در پایان این مراسم حکم انتصاب اکبر شبانی مدیر جدید امور حراست بانک به او تقدیم و از خدمات مدیر امور پیشین تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=38846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.