• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5

مدیرعامل پاکسان گواهینامه بین‌المللی اجلاس جهانی بازاریابی را دریافت نمود

  • کد خبر : 38347
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
مدیرعامل پاکسان گواهینامه بین‌المللی اجلاس جهانی بازاریابی را دریافت نمود
حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱ (eWMS) حضور یافت و گواهینامه معتبر بین‌المللی فلیپ کاتلر را دریافت نمود.

پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: «اجلاس جهانی بازاریابی» به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین رویداد بازاریابی و کسب‌وکار جهان با ماموریت «خلق دنیایی بهتر و پایدارتر از طریق بازاریابی» و با حضور فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن برگزار شد.

«اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱» به صورت آنلاین در تاریخ‌های ۱۵ تا ۱۷ آبان ۱۴۰۰ و همزمان در بیش از یکصد کشور جهان برگزارشد و بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته بین‌المللی از صاحب‌نظران بزرگ، رهبران کسب‌وکار‌ها و مقامات ارشد کشور‌ها در آن سخنرانی نمودند.

فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی مدرن و از مفاخر مدیریت جهان، رهبری این اجلاس را برعهده داشت و موضوع محوری سخنرانی‌ها، «آمادگی برای دنیای پیش رو» و پرداختن به آخرین دیدگاه‌ها از تغییرات مهم فضای کسب‌وکار‌ها پس از کرونا بود.

موسسه توسعه و مدیریت فن معنا، به عنوان برگزارکننده این اجلاس در راستای همکاری‌های بین‌المللی خود، با سازمان WMS که توسط پروفسور فیلیپ کاتلر تاسیس شده این امکان را فراهم نمود تا فعالین اقتصادی و علاقمندان به مباحث بازاریابی نوین جهانی نیز بتوانند در این اجلاس بین‌المللی (eWMS ۲۰۲۱) حضور یابند.

در این اجلاس تعدادی از مدیران کسب‌وکار‌های مطرح، چون حسن بقائی از شرکت پاکسان به همراه شمار دیگری از مدیران مجموعه‌های خوشنام و توانمندی همچون نستله، یونیلیور، نیسان، تله‌نور و… حضور داشتند و گواهینامه معتبر و بین المللی این رویداد را با امضای فیلیپ کاتلر دریافت نمودند.

اساتید صاحب‌نامی، چون پروفسور اکر، صاحب نظریه برندینگ، پروفسور اپرسنیک از رهبران حوزه بازاریابی دیجیتال، پروفسور ژاکوبیدس، و بسیاری از دیگر اساتید صاحب نام دانشگاه‌هایی، چون هاروارد، مک‌گیل، پن‌استیت، یوسی‌ال‌ای و … به عنوان سخنرانان اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۱ به ارائه دیدگاه‌ها و نظریه‌های خود پرداختند. تعدادی از مقامات ارشد دیگر کشور‌ها نیز در این اجلاس سخنرانی نمودند. همچنین در این دوره ۳ سخنران از ایران نیز حضور داشتند.

با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی بازاریابی ۲۰۲۰، امکان ترجمه همزمان فارسی در اجلاس جهانی بازاریابی امسال را فراهم آورد تا همگان بتوانند از اطلاعات ارائه شده در این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است اجلاس جهانی بازاریابی در سال ۲۰۱۰ توسط استاد بزرگ بازاریابی و بنیانگذار WMS، پروفسور فیلیپ کاتلر با ماموریت ایجاد جهانی بهتر از طریق آموزش و بازاریابی تاسیس شده است.

http://tejaratava.ir/?p=38347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.