• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

  • کد خبر : 72178
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان را تسلیت گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران و همرزمانش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بزرگ مردی از تبار عاشورائیان در حالی فرا می رسد که جهان و جهانیان بیش از پیش فقدان بزرگ مرد مداقع حقوق مظلومان و دلاور مرد عرصه ایستادگی در مقابل استکبار و تروریست را احساس می کند.

سردار سلیمانی شخصیت ویژه و کلیدی محور مقاومت و جهان اسلام در تقابل با کفر، استکبار، افراطی گری و تروریست بود که با دستور رییس جمهور مستکبر آمریکا همراه با یاران وفادارش ترور شدند تا جهان از وجود این بزرگ مرد محروم شود.

سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای بی نظیر، شجاع و فداکار بود که جان  خود را در دفاع از عزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران و مظلومان جهان به ویژه محور مقاومت و در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فدا کرد.

لازم می دانم به نمایندگی از خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو و کارکنان صندوق قرض الحسنه شاهد، سومین سالگرد شهادت جان فدای ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش (شهدای مقاومت) را محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های عزیز این شهیدان تسلیت و تعزیت عرض نمایم.

http://tejaratava.ir/?p=72178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.