• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت

  • کد خبر : 53243
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، فعالان و دست اندرکاران این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد آمده است:

۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم، یادآور قدردانی از زحمات تلاشگرانی است که در سازمان ها و نهادهای مختلف می کوشند تا بهترین ارتباط بین سازمان متبوع را با مخاطبان خود برقرار نمایند.

روابط عمومی مدرن، منسجم و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه عمل می کند

روابط عمومی زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر، فراهم کرده و با هموار کردن مسیر موفقیت، مقدمات تحقق اهداف سازمان را فراهم می سازد.

بدینوسیله فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه در بخش های مختلف کشور به ویژه تمامی مدیران، کارکنان و فعالان روابط عمومی در بخش های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه به عنوان رابطین خدمتگزاران جامعه معظم و معزز شاهد و ایثارگر با ولی نعمتان خود در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=53243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.