• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2
در بیست‌ونهمین سفر استانی و برای بررسی میدانی شرایط ارائه خدمات به بیمه‌شدگان؛

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی وارد استان همدان شد

  • کد خبر : 71241
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی وارد استان همدان شد
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به‌منظور افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهرستان بهار، بررسی فرایندهای خدمت‌رسانی به بیمه شدگان و بازنشستگان در مراکز بیمه‌ای و درمانی، بازدید از پروژه‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی و دیدار و گفت‌گو با مسئولان محلی، در بیست‌ونهمین سفر استانی صبح امروز پنجشنبه یکم دی ماه وارد استان همدان شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی هم‌اکنون نزدیک به ۵۰۰ شعبه بیمه‌ای و قریب ۳۹۰ بیمارستان و مرکز درمانی در استان‌های مختلف‌، برای تولید وارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارآفرینان دارد و سفرهای استانی دکتر میرهاشم موسوی به استان‌های مختلف در راستای رویکرد دولت سیزدهم در زمینه حضور بلاواسطه در میان مردم و بررسی مسائل و مشکلات مردم از نزدیک و با هدف ارزیابی‌ مستقیم از ظرفیت‌ها و امکانات و موانع خدمت‌رسانی، بررسی و اطلاع دقیق و بهنگام از مسائل و مشکلات و تلاش برای رفع برخی نواقص احتمالی انجام می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا)، معاونان بیمه‌ای و درمانی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را در سفر به استان همدان همراهی می‌کنند.
براساس این گزارش، در جریان این سفر استانی قرار است هر یک از معاونان و مدیران همراه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به مناطق مختلف استان، گزارش‌هایی را برای طرح، بررسی و تصمیم‌گیری در جلسه شورای اداری تأمین‌اجتماعی استان که بعدازظهر پنجشنبه برگزار خواهد شد، آماده کنند.
دکتر میرهاشم موسوی در استان همدان پس از بازدید از مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ، و نیز بازدید از بیمارستان تأمین‌اجتماعی آتیه در شهر همدان، نشستی با نمایندگان شرکای اجتماعی مشتمل بر بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان استان همدان خواهد داشت.

افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی بهار یکی دیگر از برنامه‌های سفر دکتر موسوی به استان همدان است. این درمانگاه در زمینی به مساحت ۱۵۸۵ متر مربع و با زیربنای ۲۲۳۰ متر مربع در ۳ طبقه توسط شرکت خانه‌سازی ایران متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی احداث و تجهیز شده است. شهرستان بهار در حدود ۵۵ هزار بیمه‌شده تأمین‌اجتماعی دارد.
برگزاری جلسه مشترک شورای اداری بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی استان همدان از دیگر برنامه‌های این سفر است. در این جلسه بعد از ارائه نتایج بررسی‌های معاونان و مدیران تأمین‌اجتماعی در جریان حضور در مناطق مختلف استان و نیز بررسی مسائل و مشکلات احتمالی، تصمیماتی در مورد توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی در این استان اتخاذ خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=71241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.