• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

مدیرعامل توزیع برق فارس:‌در پویش الف – ب – ایران شاخص‌ساز هستیم

  • کد خبر : 9730
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

شیراز – تجارت آوا- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس گفت: شاخص های ماندگاری از پویش هر هفته الف – ب – ایران در فارس رقم خورده است، این شاخص‌ها در زمینه بهره برداری از طرح‌های عمرانی، مدیریت مصرف برق، مدیریت تقاضا برای انرژی و بهبود ساختارها و سازوکارهای تامین و انتقال برق و آب به ثبت رسیده است.

احمدرضا خسروی سه شنبه در آیین رونمایی از کتاب ” دلگرمی ها و همراهی ها ” در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : تاثیر طرح های عمرانی در حوزه زیر ساختی تامین و انتقال برق و انرژی در استان فارس بسیار مشهود است ، فارس در زمینه اجرای طرح های این پویش در سال جاری و سال گذشته و در دولت دوازدهم شاخص هایی کم نظیر به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه وزیر نیرو از ابتدای شهریور سال گذشته پویش هر هفته الف – ب – ایران را با رویکری نو و تازه به پیش برده است افزود: در این پویش دو محور ساخت و سازها و ساز و کارها مورد توجه است و استان فارس در هر دو محور شاخص ساز بوده است.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس ، توسعه متوازن و مبتنی بر عدالت در برخورداری از خدمات را هدف اصلی این پویش دانست  و گفت : فارس در این زمینه اهداف خاصی را دنبال کرده و به آن رسیده است ، یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان طرح آب و برق در استان فارس طی یکسال گذشته در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران به سرانجام رسیده که شاخص بسیار قابل توجهی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس افزود: ما در اجرای این پویش از حمایت استاندار فارس و مسوولان استانی برخوردار هستیم و امید است با تداوم این روند تا پایان امسال شاهد بهره برداری از حدود ۸۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و اقتصادی در استان فارس باشیم.

به گفته خسروی سال گذشته ۲۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی و زیر بنایی در کشور و در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران به بهره برداری رسیده است و استان فارس بیش از ۵۲ طرح داشته است در سال جاری هم به همین تعداد طرح در استان فارس اجرا خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس ادامه داد : همچنین سال گذشته در زمینه توزیع برق در استان فارس حدود ۱۲۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی و زیر ساختی به بهره برداری رسید و امسال هم ۱۳۰ میلیارد تومان طرح بر اساس برنامه زمانبندی اجرا شده و به بهره برداری می رسد.

خسروی گفت: تامین برق عشایر هم در پویش هر هفته الف – ب – ایران در استان فارس مورد توجه جدی قرار گرفته شده است ، از طریق ایجاد سلول های خورشیدی قابل حمل این برق تامین می شود و عشایر کوچرو می توانند سامانه هایی که برای آنان نصب می شود را با خود منتقل کنند و در هنگام کوچ هم برق مورد نیاز آنان تامین می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان فارس اضافه کرد : شرکت توزیع برق استان فارس به نیابت از شرکت های توزیع در جنوب کشور در این زمینه ۵۱۰۰ دستگاه تولید برق را خریداری خواهد کرد که یک هزار و ۸۵۰ دستگاه به استان فارس تعلق خواهد گرفت.

به گفته وی  طرح های یاد شده جزو ماهیت وجودی شرکت های آب و برق است و پویش هر هفته الف – ب – ایران علاوه بر متوازن شدن طرح های عمرانی و زیر ساختی موجب هدفمند شدن طرح ها برای خدمت رسانی به مردم شده است.

در مراسم رونمایی از کتاب “دلگرمی ها و همراهی ها” در قالب پویش هر هفته الف – ب – ایران با حضور از راه دور وزیر نیرو، از استاندار فارس و مجموعه مدیران تاثیر گذار در اجرای طرح های پویش هر هفته الف – ب – ایران تقدیر شد.

کتاب ” دلگرمی‌ها و همراهی‌ها ” در برگیرنده دیدگاهها ، دلنوشته ها ، خاطرات  و نقدها و پیشنهادات مدیران ، نمایندگان مجلس ، بهره برداران از آب و برق و همه افرادی است که در پویش هر هفته الف – ب – ایران تاثیر گذار بوده‌اند.

http://tejaratava.ir/?p=9730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.