• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: سرمایه انسانی و نحوه ارائه خدمات هویت بانک را تشکیل می دهند

  • کد خبر : 56186
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: سرمایه انسانی و نحوه ارائه خدمات هویت بانک را تشکیل می دهند

دکتر خورسندیان: سرمایه انسانی و نحوه ارائه خدمات هویت بانک را تشکیل می دهد و بهبود و ارتقای این موارد موجب تعالی بانک خواهد بود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان که به اتفاق حسین عسکری قائم مقام مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این بانک برای پیگیری و اجرایی نمودن مصوبات سفر ریاست جمهوری و بررسی و نظارت بر وضعیت طرح های صنعتی تامین مالی شده توسط این بانک به استان فارس سفرکرده است، در جلسه با مسؤلان استانی و کارکنان مدیریت استانی این بانک حضور یافت. 
وی در این جلسه با حضور محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، حمید رضا ایزدی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بابک دایی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان پیرامون نحوه مساعدت و حمایت از صنایع استان سخن می گفت، با تاکید بر نقش اثر گذار بانک در توسعه و تعالی صنعت و معدن کشور افزود: هر یک از ما به نوبه خود وظیفه داریم در  رشد اقتصادی وتوسعه کشور از هیچ اقدامی فروگذار نکنیم و بر اساس شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری مکلفیم مشکلات و موانع را از پیش پای تولیدکنندگان برداریم تا با افزایش سطح تولید و اشتغال شاهد افزایش سطح رفاه در جامعه باشیم.
دکتر خورسندیان افزود: بانک صنعت و معدن در عرصه اقتصادی کشور یک بانک تخصصی تاثیرگذار است و این موضوع واقعیتی ملموس است که حاصل تلاش و کوشش یکایک همکاران می باشد. 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایجاد و افزایش اعتماد به شبکه بانکی را عامل موفقیت بانک ها و پیش زمینه افزایش سطح فعالیت و اثرگذاری آنها در افزایش سرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور دانست و تاکید کرد: مشتری محوری یک اصل اساسی و تغییر ناپذیر در حوزه عملکرد بانک هاست و تمام فرآیندها و شیوه های خدمت رسانی با محوریت رضایت مشتری طراحی و اجرا می شود.
وی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و لزوم تحقق برنامه راهبردی بانک ادامه داد: توجه به صنایع صادرات گرا، دانش محور و فناوری های نوین نخستین اولویت بانک صنعت و معدن در گزینش و حمایت از طرح های صنعتی است و چنانچه صنعتگران در ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی خود به این امر توجه داشته باشند و طرح آنان نیز از توجیه پذیری مناسبی برخوردار باشد برای تامین مالی مورد مساعدت قرار می گیرند.
دکتر خورسندیان سپس بر جایگاه بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای مهم در عرصه تولید و اشتغال در نقاط مختلف کشور تاکید و خاطرنشان کرد: نباید تمرکز منابع بانکی در نقاطی از کشور باشد که با انباشت سرمایه و ثروت مواجه اند، در هر استان کشور به فراخور اقلیم، نیروی کار  مزیت های ویژه ای برای ایجاد و گسترش صنایع مختلف وجود دارد که باید به درستی شناسایی شده و پس از بررسی توجیه اقتصادی، فنی و مالی و با رعایت ملاحظات زیست محیطی و  ارزیابی هزینه- فایده مورد اجرا و حمایت قرار گیرند.
وی در جمع کارکنان مدیریت استانی این بانک، حرکتهای در مسیر پیشرفت بانک را مثبت ارزیابی کرده و گفت: ما برای دستیابی به بالاترین شاخص های عملکردی، برنامه ریزی و هدفگذاری کرده ایم که این امر یک کار تیمی منسجم و هماهنگ را می طلبد که یکایک همکاران مانند اجزای یک سیستم منظم در تحقق و اجرای آن سهیم اند و باید تمامی امکانات خود را در این راستا به کار ببندند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن به تشریح جایگاه سرمایه انسانی در بانک پرداخت و بیان داشت: نیروی انسانی مجرب، مطلع و کوشا، سرمایه ارزشمندی است و از همه همکاران با سابقه تقاضا دارم در انتقال تجارب و دانش خود به نیروهای جوان تر نهایت اهتمام را مبذول دارند چراکه بحث جانشین پروری موضوع مهمی در تداوم فعالیت تخصصی بانک و خوشنامی آن است.
دکتر خورسندیان ایجاد فضای صمیمانه برای ارتباط سازنده، یادگیری و انتقاد را وظیفه مدیران دانست و تاکید کرد: در رفتار با مشتری رعایت احترام و وظیفه شناسی اصل اول است که در تعامل همکاران با یکدیگر نیز باید مدنظر قرار گیرد و خوشبختانه ۵۳ درصد کارکنان بانک دارای تحصیلات فوق لیسانس یا بالاتر می باشند که  این موضوع، توقع و انتظار ما از حسن رفتار و عملکرد آنان را بالاتر می برد.
وی ارتقای فرهنگ سازمانی و بهره وری نیروی انسانی را از دیگر محورهای برنامه راهبردی پنجم بانک عنوان نموده و گفت: بانک صنعت و معدن از حیث تعدد و پراکندگی شعب در سطح کشور با محدودیت هایی مواجه است اما خوشبختانه با افزایش راندمان کاری نیروی انسانی و افزایش سطح خدمات خود در بستر بانکداری دیجیتال و بانکداری باز توانسته است بر مشکلات ناشی از این محدودیت فائق آمده و پاسخگوی نیاز مشتریان در سراسر کشور باشد و در ذهن مشتریان بانکی خوشنام باشد.
حسین عسکری قائم مقام و عضو هیات مدیره نیز با اشاره به لزوم استفاده از نقطه نظرات همکاران شعب در اصلاح فرآیندها تاکید کرد، برنامه ریزی برای ایجاد تحول و دستیابی به اهداف راهبردی بانک یک اصل مهم در فضای رقابتی برای ارائه خدمات بانکداری است.
وی تاکید کرد: برای حفظ جایگاه بانک و جلب رضایت مشتریان باید همگام با تکنولوژی روز و فناوری های نوین  و نواوری در طراحی محصولات و خدمات تلاش کنیم. 
همچنین در این جلسه محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با ابراز رضایت از عملکرد بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸  از اقدامات سازنده و دستاوردهای ارزشمند این بانک در اجرای طرح های زیربنایی و توسعه اقتصادی استان تقدیر نمود و اشاره کرد خوشبختانه بانک صنعت و معدن در این استان حائز رتبه اول در پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در میان سایر بانک هاست و استاندار نیز از این بابت بانک را مورد تقدیر قرار داده است
در این جلسه دیگر مسؤلان حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات در خصوص عملکرد بانک صنعت و معدن در استان پرداختند. 
در خلال این جلسه مدیر استانی بانک صنعت و معدن گزارش مبسوطی از مصوبات سفر ریاست جمهوری و اقدامات انجام شده توسط بانک صنعت و معدن برای اجرایی شدن این مصوبات و همچنین دیگر طرح های مهم تامین مالی شده و در دست بهره برداری بانک و عملکرد شعب بانک در این استان ارائه نمود و در ادامه همکاران شعب و دیگر حاضران در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت تسریع و تسهیل امور و خدمت رسانی بهتر به تولیدکنندگان و معدنکاران استان ارائه نمودند.

http://tejaratava.ir/?p=56186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.