• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: حمایت از صنایع زیربنایی و توسعه ای کشور از سیاست های اصلی این بانک است

  • کد خبر : 65634
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
مدیرعامل بانک صنعت و معدن: حمایت از صنایع زیربنایی و توسعه ای کشور از سیاست های اصلی این بانک است

دکتر علی خورسندیان اظهار داشت: حمایت از صنایع مهم و زیربنایی کشور از سیاست های اصلی این بانک در راستای اهداف توسعه ای کشور است که با تامین مالی صنایع کلیدی کشور دنبال می شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان به اتفاق اعضای هیأت مدیره و جمعی از معاونان و مدیران این بانک، روز شنبه بیست و سوم مهرماه از شعبه صنعت و ساختمان در حال احداث آن بازدید کرد و در جمع کارکنان این شعبه اظهار داشت: این بانک به عنوان یک بانک توسعه ای در تامین مالی طرح های زیربنایی کشور سابقه خوبی دارد و صنایع مهمی همچون صنعت خودروسازی با استفاده از تسهیلات این بانک، طرح های مهمی را به مرحله اجرا و بهره برداری رسانده اند.
دکتر خورسندیان با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی عنوان داشت: مشکلات ناشی از ناترازی بودجه کشور که ناشی از مشکلات تحریم هاست، سبب شده در مدل کسب و کار بانک های توسعه ای و تخصصی تغییراتی در تجهیز و تخصیص منابع ایجاد شود.
وی همچنین در بازدید از شرکت پارس خودرو و خط تولید آن و در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این خودروساز تصریح کرد: پارس خودرو از شرکت های پیشرو در صنعت خودروسازی است که نام محصولات آن همیشه با کیفیت معرفی شده است و امیدواریم بتوانیم همکاری خود با این خودروساز را گسترش داده و در راستای حمایت از تولید داخلی گام های مؤثری برداریم. 
گفتنی است، شرکت پارس خودرو از سال ۱۳۳۵ تاسیس شده و اولین خودروی ساخته شده توسط این شرکت در سال ۱۳۳۸ به بازار عرضه شد و هم اکنون با شرکت های معتبر خودروسازی خارجی همکاری مناسبی در جهت تولید محصولات متنوع و مطابق استانداردهای بین المللی دارد.

http://tejaratava.ir/?p=65634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.